SLOVENIJA
Nagradu Oglašivača godine za 2022. godinu odnio je Mercator
Manager Regija 25 svibnja, 2023

 

Izbor Oglašivača godine 2022. se odvijao u tri kruga. U treći krug su ušli finalisti (abecednim redom): A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mercator, NLB i Triglav osiguranje

Pobjednik izbora tradicionalne godišnje nagrade Oglašivač godine za 2022. godinu, koju dodjeljuje Slovenska oglašivačka komora, je kompanija Mercator. Ovo priznanje će predstavnici SOZ-a uručiti Mercatoru na svečanoj dodjeli nagrada 32. SOF-a, u četvrtak 15. lipnja 2022. u Portorožu.


Godine 2022. Mercaotr je slijedio incijativu Slovenske oglašivačke komore (SOZ) o održivom djelovanju i povezan sa najvećim ponuđačima vanjskog oglašavanja ostvario unikatne projekte Reciklirani plakati i Plakati koji čiste zrak koji pokazuju održiv smjer budućeg povezivanja partnera u traženju održivih oglašivačkih rješenja. Ka održivosti orijentiran projekat je bio i onaj za vlastitu marku Lumpi s dobro poznatim bijelim ambalažama. Mercator je napravio i korak dalje u promocijskom pristupu usmjerivši se u personalizaciju po mjeri korisnika te ojačavši svoju višekanalnu prisutnost – u trgovini, na internetu, u aplikaciji, na kartici te u vlastitoj sadržajnoj platformi M soseska.

Brojne osvojene nagrade u proteklom periodu zaokružuju priču uspješne marke koja iduće godine ulazi u 75. godinu poslovanja na slovenskom tržištu.

Viktorija Radojević Mavrič, direktorica područja marketing je primajući nagradu izjavila: »U svom radu smo fokusirani na stvaranje koristi za sve naše učesnike, ključno za sve naše projekte je povezivanje. Jako se radujemo priznanju struke, da smo bili konzistentni, kreativni i inovativni. Posebno jer su vremena za našu industriju vrlo zahtjevna. Biti Oglašivač godine dva puta zaredom je posebno priznanje koje nikako ne prihvatamo olako. To je velika čast, ali i velika odgovornost. Za svakoga od nas. Zato ćemo i dalje nastojati da stvaramo ne samo nove ugodnosti za kupce, već i nove vrijednosti i prednosti marke Mercator.«

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektora za tržišno komuniciranje pri tom dodaje: »Ukazano priznanje je lijep saputnik za jubilarnu godinu u koju Mercator ulazi i dobar podsticaj za njegov dalji razvoj. Multiformatnim pristupom dostupni smo novim rješenjima u smjeru personalizacije i još smo bliže aktuelnim zahtjevima i očekivanjima naših kupaca. Uključenost u sredinu u kojoj djelujemo i otvorenost za saradnju s širokim krugom partnera, snažno su utkani u DNK naše marke. Takva povezivanja nam omogućavaju stvaranje uspješnih priča, jačanje povjerenja i dugoročnu prisutnost na tržištu. Neizmjerno se radujemo dodijeljenom nam priznanju kao potvrdi našeg razumijevanja i djelovanja u oglašivačkoj struci«

Izbor Oglašivača godine 2022. se odvijao u tri kruga. Prvi krug su bile nominacije za kandidate koje su dostavljali članovi SOZ. U drugom krugu su članovi SOZ među svim nominiranim glasali za svoje favorite. Na osnovu osvojenih bodova u glasanju članova SOZ, koj su u ukupnom zbiru donijeli 70%, i bodova po osnovu osvojenih nagrada u 2022. godini, koji su donijeli 30%, u treći krug su ušli finalisti (abecednim redom): A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mercator, NLB i Triglav osiguranje.

U trećem krugu izbora je glasala još i sedmočlana komisija na osnovu pažljivog pregleda pisanih obrazloženja finalista te njihovih prezentacija u živo na zasjedanju Komisije. V konačnom zbiru bodova, koji je odlučio o dobitniku priznanja, 40 % su vrijedili bodovi glasanja članova SOZ-a u drugom krugu izbora, 20 % bodovi po osnovu osvojenih nagrada u 2022. godini na području tržišnog komuniciranja i 40 %  bodova po osnovu glasanja Komisije.

Komisiju za izbor Oglašivača 2022. godine su činili: predsjednik Upravnog odbora SOZ Urban Korenjak, predsjednica Slovenskog udruženja oglašivače Andreja Zadnik Andoljšek te još dva predstavnika oglašivača, mag. Tina Kumelj i Matevž Šmalc, predsjednik Upravnog odbora Slovenskoga udruženja oglašivačkih agencija Dino Zupančič, podpredsjednica Slovenskog udruženja medija Jana Štokovič (po ovlaštenju predsjednika) te potpredsjednica Oglašivačkog suda prof. dr. Vesna Žabkar (po ovlaštenju predsjednika).

media-marketing.com / Manager.ba
 

Povezani članci

1

2

Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti