Walmart će, prema dogovoru koji su obznanile obje kompanije, preuzeti proizvođača televizora Vizio za 2,3 milijarde dolara, ili 11,50 dolara po dionici.
Walmart i njegov lanac skladišta Sam’s Club dugo su bili glavni prodavači Vizio uređaja. Walmart je nahvalio potencijal za jačanje svog poslovanja s oglasima putem Viziovog operativnog sustava SmartCast, koji korisnicima omogućuje strujanje besplatnog sadržaja s oglasima na njihovim televizorima.
Walmart je pokušao proširiti svoj medijski posao Walmart Connect, koji dolazi s većim profitnim maržama od prodaje namirnica ili odjeće. Prodaja oglašavanja u segmentu porasla je 22% u četvrtom kvartalu.
“Vjerujemo kako VIZIO operativni sustav usmjeren na korisnike pruža sjajna iskustva gledanja po atraktivnim cijenama. Takođe vjerujemo kako to omogućuje profitabilan posao oglašavanja koji se brzo širi,” rekao je Set Deler, izvršni potpredsjednik i glavni direktor prihoda Walmarta u SAD-u, u izjavi.
Walmartova kontrola platforme Vizio omogućit će kompanijama koje se oglašavaju kod trgovaca veći doseg. Viziov SmartCast sistem ima 18 milijuna aktivnih računa.
Manager.ba















