kolumna

ŠTA SI MI TO REKAO?!

Za Manager.ba piše Enisa Selmanović - Salkić 

Sada je moderno razgovarati sa ljudima. Pitati ih šta misle, kako se osjećaju, boli li ih nešto. Šta misle o njegovom veličanstvu šefu. Slušati ih kako govore. Učiniti da to bude u opuštenoj atmosferi. Na osamljenom planinskom proplanku, uz cvrkut ptica i žubor potočića. Intimno. Bez svjedoka, nadasve. 

Lijepa jedna i idilična slika u kojoj se veliča dvosmjerna komunikacija, sve dok se mali ne okuraži i kaže šefu šta misli o njemu.

Hrvatski

PREDNOSTI I NEDOSTACI: Pravilno odlaganje e-otpada

Svaki građanin Bosne i Hercegovine zbog vlastitog zdravlja i zdravlja budućih generacija dužan je voditi brigu o okolini u kojoj živi, a u sklopu te dužnosti nalazi se i pravilno odlaganje električnog i elektronskog otpada (e-otpada). 

S ozbirom da e-otpad spada pod kategoriju otpada koja se smatra opasnom i vrlo štetnom po zdravlje stanovnika planete Zemlje, svi građani bi trebali pažljivo odvajati i na propisan način odlagati svoj e-otpad.

Hrvatski

Kako ostaviti dobar prvi utisak na potencijalne kupce?

Čitav ljudski život prožet je aktivnostima, kod kojih je važno ostaviti dobar prvi utisak.

Dok smo bili učenici, roditelji su nas savjetovali da se na početku školske godine javljamo i odgovaramo među prvima, skupimo "lake" petice, i ostavimo pozitivan prvi utisak na nastavnika.

Govorili su nam da će nas na taj način nastavnik zapamtiti kao “pametne” što bi nam u konačnici pomoglo da lakše prođemo školsku godinu.

Hrvatski

8 koraka do zdravog pipelinea

Jedan od preduvjeta za ostvarenje planova prodaje prodajnih predstavnika je uspješno upravljanje njihovim prodajnim prilikama na kojima trenutno rade ili planiraju poraditi, a koje bi trebale biti uredno evidentirane i vidljive njima i njihovim voditeljima prodaje. Prodajni pipeline, bilo da je u vidu excel tablice ili u sklopu neke prodajne aplikacije kao što je na primjer Prodajni kompas, postao je ključni alat za praćenje i procjenjivanje prodaje i ostvarenja prodajnih planova.

Hrvatski

5 najčešćih pogrešaka KA managera

Lideri u prodaji obično razmišljaju o prodajnim ciljevima, vole prodaju i „igru“ s kupcima i znaju posložiti prioritete. 

Dobar KA manager ima odličan odnos sa svojim kupcima, redovito prati realizaciju prodaje, sudjeluje u postavljanju planova, redovito je na terenu i odličan je u još puno aktivnosti koje doprinose prodajnim rezultatima.

Ali, ipak ponekad upadne u zamke u koje se često ulovi većina managera. Navesti ćemo 5 najčešćih pogrešaka:

Hrvatski

Kako mrtve zalihe pretvoriti u gotovinu? (1. dio)

U jednom od prethodnih nastavaka ovog serijala prikazali smo primjer poduzeća koje je u jednom trenutku imalo preko 40% mrtvih zaliha u ukupnoj strukturi zaliha. Bitna je i definicija mrtvih zaliha. Svako poduzeće može donijeti vlastitu definiciju, ali može se generalno uzeti da su mrtve zalihe one koje se nisu pokrenule više od godinu dana (drugim riječima imaju koeficijent obrtaja – nula).

Hrvatski