I dok je Temu izazvao pravi bum kod srpskih korisnika i postao tema u medijima, ali i u razgovorima tokom kojih kupci razmjenjuju iskustva u vezi s brzinom dostave i izgledom robe koju dobiju, ali i usporedbom s AliExpress-om, uskoro će im biti dostupna još jedna platforma koja je popularna u Americi i u Europi.
Riječ je o kineskoj platformi Shein.
Poslije višegodišnjeg iskustva naručivanja razne robe preko AliExpress-a, odnedavno je korisnicima u Srbiji omogućena e-kupovina preko još jedne kinseske platforme - Temu. Temu se pojavio 2022. godine, a od svibnja ove godine dostupan je i za srpsko tržište, s ograničenom ponudom i besplatnom dostavom na čitav asortiman. Kompanija Temu, dio PDD Holdinga, ulaže mnogo novca u oglašavanje, ali i konstantno snižava cijene kako bi privukla kupce koji naručuju proizvode direktno iz Kine.
To će biti omogućeno bilateralnim sporazumom koji je Pošta Srbije zaključila sa Mađarskom poštom 14. kolovoza.
U Pošti Srbije kažu za Euronews Srbija da taj sporazum omogućava dolazak većeg broja pošiljaka i brži prijenos paketskih pošiljaka, s robom koje će građani Srbije naručivati putem još jedne kineske platforme - Shein.
- Za korisnike to znači bržu i lakšu isporuku robe, koja će nakon završetka postupka carinskog nadzora, na adrese korisnika biti isporučivana u roku od 72 sata - navode u Pošti Srbije.
Shein je od 2022. godine postao najveći svjetski trgovac brze mode. Platformu je 2008. osnovao poduzetnik Ksu Jangtian, također poznat pod imenima Chris i Sky, koji karijeru nije započeo u svijetu mode ili trgovine, već informatike.
Prema dostupnim podacima, radio je kao stručnjak za optimizaciju internet pretraživanja u firmi za digitalni marketing koja je surađivala s izvoznicima.
Na početku je svoju firmu nazvao Sheinside, ali je 2014. ime skratio u Shein.
Odjeću za Shein proizvodi mreža kineskih tekstilnih firmi, a sve što se sašije odlazi u izvoz.
Shein nudi dostavu u više od 200 država svijeta.
ekapija.com / Manager.ba














