ISTRAŽIVANJA
Žene se drugačije odnose prema preduzetništvu od muškaraca
Manager.ba/Poslovne novine Svijet 02 kolovoza, 2018
Izvor fotografije:
Poslovne novine

U sve konkurentnijoj atmosferi mnoge kompanije vrše brojna istraživanja kako bi pronašle načine da se izdvoje i istaknu. Jedna od takvih je Illuminate Ventures, s rezultatima istraživanja koji se bave analizom na koje načine muškarci i žene doživljavaju poduzetništvo.

Istraživanje koje je provela kompanija Illuminate Ventures, a koje se najviše odnosilo na motivaciju, te izazove s kojima se suočavaju oni koji odluče da osnuju neku kompaniju, nakon obrade prikupljenih podataka došlo se do nekih zanimljivih odgovora koji ruše mitove, te pojašnjavaju kako se različiti polovi odnose prema poslu.

Jedan od mitova je i onaj po kojem poduzetnici kompanije osnivaju isključivo zbog novčane dobiti, pa je novac na prvom mjestu za tek 15 posto ispitanika muškog pola, te dva posto ženskog. Druga velika predrasuda kojom se pozabavilo ovo istraživanje je i ona u okviru koje se vjeruje da se žene rjeđe odlučuju za rizične poteze, te da teže balansiraju poslovne i privatne obaveze, budući da je 31 posto muških ispitanika odgovorilo kako se u nekom trenutku života suočilo s poteškoćama u balansiranju porodičnog i poslovnog života, dok je isti problem imalo tek 17 posto ženskih ispitanika.

Brojne predrasude i dalje postoje, pa se i dalje vjeruje da su poduzetnici muškog pola sposobniji za donošenje nekih odluka, te da se žene susreću s više poteškoća kada je osnivanje kompanije u pitanju. Ispostavilo se da je to jedino točno kada je u pitanju podrška okoline, te porodice, budući da se u mnogim društvima i dalje više podržavaju poslovni poduhvati koje vode muškarci.

  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
Povezani članci

1

2