OGLAŠAVANJE U REGIJI
Hrvatska zauzima treće mjesto u svijetu po broju klikova na oglase na Facebooku
manager.ba/media-marketing.com Regija 31 srpnja, 2018
Izvor fotografije:
Media marketing

Hrvatska zauzima treće mjesto u svijetu po broju klikova na oglase objavljene na Facebook-u, dok BiH i Makedonija dijele osmo mjesto.

Istraživanje pokazuje da žene češće klikaju na Facebook reklame od muškaraca.

Prema istraživanju o stanju, razvoju i predviđanjima veličine globalnog digitalnog tržišta u trećem kvartalu 2018. godine, koje su provele organizacija Hootsuite We Are Social, broj klikova na reklame objavljene na Facebooku pokazuje pad od 20 posto u protekla tri mjeseca.

Srednja vrijednost od 10 klikova u travnju spala je na osam ovog mjeseca, što pomalo zabrinjava marketare.

Ipak, ove se brojke pretvaraju u milijardu klikova svakog mjeseca tako da Facebook advertising nudi veliki potencijal.

 

 

Istraživanje pokazuje da žene češće klikaju na Facebook reklame od muškaraca, odnosno da žene prosječno klikaju na deset reklama svakog mjeseca, dok muškarci to čine sedam puta mjesečno.

Ovdje treba ipak imati u vidu da su žene manje prisutne na Facebooku u odnosu na muškarce (43% žena i 57% muškaraca).

Povezani članci

1

2

Kada govorimo o uzrastu, istraživanje kaže da su korisnici uzrasta između 35 i 54 godine najviše skloni ka klikaju na Facebook oglase dok su oni do 24 i iznad 65 godina manje skloni tome. Žitelji Farskih otoka su najveći “klikači” na Facebook reklame na svijetu sa srednjom vrijednošću od 24 klika na reklame mjesečno.

Iz našeg regiona najbolje je plasirana Hrvatska, koja dijeli treće mjesto sa Islandom, sa srednjom vrijednošću od 21 klik mjesečno, dok Bosanci i Makedonci dijele osmo mjesto sa 18 klikova na reklame mjesečno.

Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo