marketing

Pozornost je nova digitalna valuta

Vidimo starog čovjeka za klavirom. Njegovo lice otkriva i njegovo ime - Elton John. Sjetno stišće tipku na klaviru dok se u mislima vraća nekoliko godina unatrag na jedan od svojih nastupa. Svira svoju poznatu pjesmu “Your Song“ dok se u mislima sve više vraća u svoju mladost. Prisjeća se raznih prilika u kojima je kroz karijeru svirao ovaj svoj hit. Na rockerskim koncertima, na privatnim zabavama u privatnim avionima, u romantičnim situacijama. Sjeća se šarenih naočala koje je nosio, ekstravagantnih kostima koje je oblačio, dalekih putovanja na kojima je bio.

Hrvatski

Jeste li spremni za ovogodišnje trendove u marketingu?

U svijetu punom inovacija, svaka nova godina donosi nove trendove, a marketing mora biti u korak s inovacijama. Svakako, tu su tehnološke inovacije koje transformiraju načine na koje kompanije dosežu svoju ciljanu publiku. 

 

Dok se približavamo 2024., očekuje se intenziviranje nekih trendova dok će se drugi značajno proširiti oblikujući bogat pejzaž marketinških strategija, piše infodan.

Hrvatski

Netflix najavio pokretanje vlastitih maloprodajnih lokacija


Zanimljiva marketinška najava iz Netflixa. Naime, streaming div je najavio pokretanje lanca vlastitih maloprodajnih lokacija "Netflix House" koji će prvo otvoriti dvije lokacije u američkim gradovima, prije nego što se proširi globalno, izjavio je Josh Simon, potpredsjednik potrošačkih proizvoda u Netflixu.

 

Netflix nije otkrio mnogo pojedinosti o tome što će kupci moći raditi na lokaciji, osim što će vjerojatno moći kupiti majice iz serije "Stranger Things" i druge suvenire.

Hrvatski

Zašto biti dio 10. Sarajevo Marketing Summita?

 

Sarajevo Marketing Summit je najveći godišnji događaj u BiH, koji već deset godina na jednom mjestu okuplja vodeće stručnjake iz poslovnog svijeta, marketinga i komunikacija. Sve ove godine primarni cilj konferencije je edukacija, prezentiranje inovacija i razvitak tržišta u skladu sa evropskim i svjetskim trendovima, kako bi se adekvatno ispratile promjene u ponašanju potrošača, primijenile nove tehnologije, postigli bolji rezultati...

Hrvatski

Oglasi kratke forme bit će hit ove godine

TV oglašivači počinju se sve više okretati oglasima kratkog formata, koji mogu biti jednako učinkoviti kao i tradicionalni spotovi od 30 sekundi po daleko nižoj cijeni, ali marketinški stručnjaci i brendovi moraju biti sigurni da postižu prave ciljeve i pravilno plasiraju svoje oglase, izvještava WARC.

Jim Berridge iz kompanije Phoenix MI, rekao je za WARC kako će kratki formati oglasa – definirani kao 5-7 sekundi – pružiti velike mogućnosti za marketere u sljedećih 12-18 mjeseci.

Hrvatski

Simbioza marketinga i trgovine

Marketing i prodaja svakako su srodni pojmovi unutar ekonomskih aktivnosti. Tržište je suživot povoljan za oba člana simbioze marketinga i trgovine, ovih dvaju bliskih ekonomskih organizama čija dugotrajna i kvalitetna interakcija povoljno utječe na razvoj i trgovine i marketinga.

Marketing i trgovina često se spominju u odvojenom kontekstu kao dva područja ekonomije.

Hrvatski

Koliki je značaj boja u komunikaciji s kupcima?

Preferencije potrošača i koncept trgovine mijenjali su se tijekom povijesti. Trgovina je u svojim počecima bila samo alat pomoću kojega su ljudi ispunjavali svoje potrebe. Važno je napomenuti i to da je u početku sva moć bila na strani prodavača. Oni su bili ti koji su imali nešto što zadovoljava potrebe kupaca i mogli su upravljati ponudom i cijenom.

Hrvatski

NIKE JE MARKETINŠKA TVRTKA: Evo kako uspješno pričaju priče

Nike je prošli mjesec riskirao sa svojom novom reklamom pripovijedanom od strane Colina Kaepernicka te su reakcije o nastaloj situaciji pomiješane s pomalo sukobljenim porukama o tome kako će ovakva reklama dugoročno utjecati na marku.

Poslovni puls

 

Tko je Colin Kaepernick i zašto Nike “ne poštuje” pravila?

 

Hrvatski