O Eoni (Hertex d.o.o.)
Hertex d.o.o. je domaća kompanija sa sjedištem u Modriči, koja se bavi proizvodnjom i prodajom ženske modne konfekcije. Naša misija je da svakoj uspješnoj ženi pružimo mogućnost da blista u najkvalitetnijim odjevnim kombinacijama. U narednom periodu imamo jako ambiciozne planove te su nam potrebni kvalitetni ljudi koji će omogućiti da se ti planovi pretvore u realnost.
Kratki opis pozicije
Kao generalni menadžer u kompaniji Eona, bit ćeš ključna osoba odgovorna za vođenje svakodnevnog poslovanja i osiguravanje efikasne implementacije poslovne strategije. Tvoj primarni zadatak bit će upravljanje i optimizacija svih operativnih procesa, s ciljem postizanja visoke produktivnosti, kvalitete i održivog rasta kompanije.
Većina tvojih radnih aktivnosti bit će fokusirana na razvoj, implementaciju i kontinuirano unapređenje poslovnih procesa koji su neophodni za nesmetano funkcionisanje kompanije. Radit ćeš u bliskoj saradnji sa svim odjelima, osiguravajući da se strateški ciljevi uspješno prenesu u operativne aktivnosti. Bićeš direktno odgovoran kao menadžer za vođenje tima ljudi u proizvodnji, administraciji, dizajnu i logistici.
Direktno nadređeni za ovu poziciju će ti biti direktor kompanije te ćeš biti u uskoj saradnji sa njim kako bi se strategija kompanije prenijela u realnost.
Svoje radne obaveze ćeš obavljati u kompaniji. Pored ovoga, povremeno ćeš posjećivati druge države radi potrage za novim proizvođačima i dobavljačima.
Opis radnih obaveza:
- Direktno upravljanje ključnim timovima u proizvodnji, administraciji, dizajnu i logistici, osiguravajući njihovu međusobnu usklađenost i efikasnost
- Bliska saradnja sa direktorom kompanije radi preciznog i dosljednog sprovođenja strategije kompanije u operativne procese
- Postavljanje, praćenje i optimizacija poslovnih procedura s ciljem poboljšanja efikasnosti, produktivnosti i profitabilnosti
- Nadgledanje svih aspekata proizvodnje, od nabavke materijala do finalnog proizvoda, kako bi se osigurala visoka kvaliteta i ispunjenje tržišnih zahtjeva
- Implementacija sistema kontrole kvaliteta i analize podataka s ciljem prepoznavanja mogućnosti za poboljšanja
- Planiranje i koordinacija resursa, uključujući ljudske, finansijske i materijalne, u skladu s potrebama poslovanja
- Osiguravanje usklađenosti poslovanja sa relevantnim zakonskim regulativama i industrijskim standardima
- Aktivno praćenje tržišta i konkurencije radi identifikacije novih poslovnih prilika i optimizacije nabavnog i proizvodnog lanca
Od tebe očekujemo:
Minimalno 3 godine iskustva na liderskim pozicijama
Sposobnost i ranije iskustvo u vođenju projekata implementacije poslovnih procesa
Trag uspješne implementacije poslovnih procesa na prethodnim pozicijama
Sposobnost samostalnog pronalaženja dobavljača i proizvođača
Sposobnost i iskustvo u pregovaranju
Sposobnost donošenja odluka na temelju podataka, trendova i poslovnih analiza
Sposobnost samostalnog pronalaženja prilika za unapređivanje poslovnih procesa, smanjenje troškova kompanije, poboljšanju kvaliteta i drugog
Razumijevanje ključnih pokazatelja poslovanja, budžete i optimizaciju troškova
Poznavanje alata za analizu podataka i izvještavanje
Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
Idealni kandidat će također posjedovati:
Teoretsko znanje i iskustvo u kontroli kvalitete proizvoda
Teoretsko znanje za statističko predviđanje potrebne proizvodnje, logistike i ostalih aspekata operacija
Iskustvo u vođenju proizvodnje
Teoretsko znanje i iskustvo u upravljanju logistikom
Sposobnost strateškog planiranja i optimizacije lanaca opskrbe
Nudimo ti:
Primanja od 2.000KM do 2.500KM neto
Službeni laptop
Službeni broj telefona
Plaćen prijevoz i smještaj za vrijeme rada na terenu
Profesionalno radno okruženje i ambiciozne radne kolege
Priliku za edukaciju i napredovanje
Prijavite se klikom na slijedeći link.
Lokacija: Modriča (Rad iz tvrtke)
Broj izvršitelja: 1
Trajanje oglasa: ističe 03.05.2025.












