restorani

Kolike su cijene u restoranima s Michelinovim zvjezdicama

Od svog pokretanja pre 124 godine u Francuskoj, Michelinov vodič ostao je najprestižniji svjetski sustav ocjenjivanja restorana. Od 2024. u Michelinovom vodiču ima više od 3.500 restorana u više od 40 zemalja diljem svijeta. 

 

Restorani diljem svijeta koji se nalaze u njivom izboru nude iznimno visoku kvalitetu hrane i usluga, al' visoku važi i za cijenu. Postoje i pristupačnije varijante restorana s njihovim priznajem.

Hrvatski

Standard ili prestiž - Zvjezdice koje su uspostavile globalni sustav vrijednosti

Ako ste ove godine odlučili Dan zaljubljenih provesti u prestižnom restoranu s Michelinovim zvjezdicama, vjerojatno ćete se zapitati zašto vodič za ocjenjivanje elitnih ugostiteljskih objekata nosi isto ime kao kompanija koja proizvodi automobilske gume? 

 

Automobilske gume i vrhunska gastronomija nemaju baš puno zajedničkog, a ipak, za kuhare i vlasnike restorana, priznanje stoljetnog brenda Michelin guma životni je san.

Hrvatski

Poznati splitski restoran pokreće franšizu


Četiri godine od otvaranja prvog veganskog restorana u Splitu i par godina od prve ideje o širenju poslovanja, projekt Pandora Greenbox plant-based food ovoga tjedna pokrenuo je franšizu koju će ponuditi franšizerima u Hrvatskoj i inozemstvu.

 

Radi se o konceptu ozbiljnog veganskog restorana prepoznatljivog interijera. Stekli su se uvjeti za franšizu koju krajem rujna planiraju predstaviti na prvom velikom sajmu franšiza u Zagrebu, a već se radi i na prodaji franšize van granica Hrvatske.

Hrvatski

Subway prodaje svojih 37.000 restorana

Subway, najveći lanac restorana brze hrane u svijetu prodaje 37 tisuća svojih restorana. Dioničari su u utorak objavili kako pregovaraju s najvećom američkom bankom J.P. Morgan Chase kao kupcem.

 


Wall Street Journal početkom je siječnja izvijestio kako se Subway priprema za prodaju restorana te kako bi cijena mogla doseći više od deset milijardi dolara (9,3 milijarde eura), a sada su to i službeno najavili iz same tvrtke ne navodeći više detalja.

Hrvatski

Kako restorani i ugostiteljski objekti mogu pomoći malim lokalnim proizvođačima?

Ugostiteljstvo u Bosni i Hercegovini kroz decenije se razvijalo prateći svjetske trendove.  Jedan od njih podrazumijeva uključivanje cijele zajednice i malih lokalnih proizvođača u tokove hrane po principu od polja do stola.

 

Mnogi restorani u našoj zemlji fokusirani su na vlastitu proizvodnju mesa, ribe, povrća i voća ili ih nabavljaju od domaćih poljoprivrednih proizvođača, praveći lanac potrošnje i podrške bh. privredi i malim domaćinstvima.

Hrvatski

Restorani i kafići pronašli rješenje za nedostatak radne snage i povećanje profita

Sve su to sitnice s kojima bi restorani i kafići mogli profitirati tako da možemo očekivati da bi u budućnosti sve veći broj njih mogao uvesti naručivanje hrane i pića putem aplikacija, QR kodova ili posebnih kioska na kojima je također moguće unaprijed naručiti hranu i onda je preuzeti na blagajni.

 

Hrvatski

Grad Mostar u potrazi za restoranom koji ima foajer za premošćivanje čekanja

Grad je raspisao u petak javni poziv za dostavljanje ponuda za restoranske usluge i posluživanje hrane u Mostaru, koje su vrijedne 32 tisuće maraka.

 

''Pored dvorane za ručkovanje treba raspolagati ulaznim prostorom sa garderobom, foajerom sa barom, gdje se aperitivom može premostiti vrijeme čekanja poslije porudžbine menija, uključujući i blagajnu'', stoji u specifikacijama restorana koje traži Grad Mostar.

Hrvatski

OD MALEZIJE DO COLORADA: Pitajte svoj želudac gdje putovati

Prva stanica u gastronomskoj avanturi – MALEZIJA

 

Malezija, višestoljetni centar kulture i etničkih mješavina je zemlja jugoistočne Azije u kojoj se i danas prožimaju tri vjere i tri naroda – Malajci, Kinezi i Indijci.

Kroz svoje jedinstvo stvorili su gastronomski raj za sve zaljubljenike u jake arome, slatko-slane kombinacije i veoma začinjenu hranu poslije koje nepce nerjetko peče.

Najčešće korištene namirnice:        

Hrvatski

Različite cijene na Jadranu za Hrvate i strance

U poznatom splitskom restoranu domaća gošća u društvu sina, zadovoljna više rižotom nego njegovom cijenom od 90 kuna, dolazi ipak ponovno sutra kod istog ugostitelja, ali ovaj put s prijateljima iz inozemstva.

Za stolom se razgovara francuski i talijanski, a račun koji za isti rižot plaćaju ovaj put je – 120 kuna! Razlika u cijeni je zato što je gošća dan prije sa sinom govorila hrvatski, što joj je osiguralo popust od 30 posto, dok je sutradan jezik komunikacije bio strani. A to je razlog da rižot bude 30 posto skuplji!

Hrvatski