kampanja

McDonald’s u Švedskoj podiže svijest o dislesksiji genijalnom kampanjom

Disleksija je jedan od najčešćih poremećaja u učenju na svijetu i utječe na skoro 20 posto stanovništva na globalnoj razini.

No, oni koji se s tim nisu suočili ne znaju koliko to može stvarati probleme u svakodnevnom životu.

Kako bi se obilježio Svjetski dan svjesnosti o disleksiji, McDonald’s u Švedskoj i agencija Nord DDB kreiranjem oglasa i menu-a čija se slova često izobličuju željela su stvoriti empatiju drugih ljudi po pitanju ovog poremećaja.

Hrvatski

Argeta BiH prošle godine izvezla robe u vrijednosti 33,8 miliona KM

Kompanija Argeta BiH prošle godine izvezla je svoje proizvode u vrijednosti 33.800.000 KM na tržišta Albanije, Crne Gore, Kosova, Makedonije, Srbije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, a poseban značaj ovoj brojci daje činjenica da se u proizvodnji koristi više od 90 posto domaćih sirovina.

Pored rasta proizvodnje te izvoza, Argeta BiH ima namjeru i dalje ulagati u najvažniji resurs, svoje uposlenike, putem educiranja i zapošljavanja novih kadrova koje će pratiti inovacije u proizvodnim pogonima.

Hrvatski

Mogli su napraviti skupu reklamu, ali su shvatili da je pivo važnije

 

Kampanja Heinekena Hrvatska i agencije Bruketa&Žinić&Grey za Karlovačko pivo u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva dolazi sa 15 urnebesnih kratkih spotova. 

U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom „važnija su djela od riječi“ pa su u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva, umjesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cijenu Karlovačkog piva.

Hrvatski

Uber planira kampanju vrijednu 500 miliona dolara kako bi popravio reputaciju

Uber želi popraviti svoju reputaciju koja je u posljednje vrijeme pretrpila brojne udarce nakon pisanja medija o neprimjerenim ponašanjima u kompaniji, a namjeravaju to učiniti sa velikom imidž kampanjom.

Prema pisanjima medija u svijetu, ova aplikacija za rezerviranje vožnji planira ulaganje od 500 miliona dolara u kampanju koja je dio većeg PR projekta, koji je već u tijeku u SAD-u, uz osobno obećanje izvršnog direktora Dare Khosrowshahia da će izgraditi bolju radnu kulturu za zaposlenike, vozače i putnike.

Hrvatski

Svjetski dan zaštite okoliša 2018.

Tema ovogodišnje kampanje je borba protiv onečišćenja plastičnim otpadom, a glavna zemlja domaćin je Indija.

Uključite se u borbu protiv onečišćenja plastičnim otpadom! Ukoliko ponuđene plastične proizvode ne možete ponovno koristiti, odbijte ih! Budite dio svjetskog pokreta za očuvanje našeg planeta! Zajedno možemo pobijediti onečišćenje plastikom

Jeste li znali? Svake godine u morima i oceanima našeg planeta završi 13 milijuna tona plastičnog otpada!

Hrvatski

Na ljeto kampanja za distribuciju i promociju jagodičastog voća na bh. tržištu

Savez proizvođača jagodičastog voća u BiH, uz podršku USAID/Sweden FARMA II projekta, planira ovog ljeta realizovati intenzivnu kampanju za distribuciju i promociju jagodičastog voća na domaćem tržištu radi iznalaženja rješenja za probleme sa plasmanom maline.

Poziv za učešće u kampanji je upućen svim zainteresovanim organizacijama iz ovog sektora.

Hrvatski

Fakulteti iz BiH rade na stvaranju uticaja na smanjenje jaza između tržišta rada i obrazovanja

 „ConnectED-Challenge your knowledge“ je kampanja koju je osmislila grupa studenata sa Ekonomskog fakulteta Banja Luka i Pravnog fakulteta Tuzla, okupljenih u pink tim, a u okviru projekta E4U, koji finansira Kancelarija specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR). Cilj kampanje „ConnectED“ je stvaranje uticaja na smanjenje jaza između tržišta rada i obrazovanja. Ideja će omogućiti poslodavcu da studenta, odnosno potencijalnog radnika, oblikuje prema svojim potrebama i da kroz njihov rad i razmišljanje odabere profil studenta koji mu je potreban.

Hrvatski

Sa vrlo posebnom haljinom bore se protiv napastvovanja žena

 

Ogilvy Brazil i Schweppes kreirali su haljinu osjetljivu na dodir, koja zorno prikazuje sa čime se žene suočavaju u noćnim klubovima.

Schweppes svojom novom kampanjom želi podići svijest o uznemiravanju žena u noćnim klubovima, a središnji element kampanje, iza koje stoji Ogilvy Brazil, je haljina koja pokazuje koliko su često žene u večernjim izlascima izložene neželjenim dodirima.

Hrvatski

Kampanja za prve pletene i tkane bilborde u finalu prestižnog festivala u Rimu

Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija.

Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM i McCann Beograd odličan je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno.

Hrvatski