BRUKETA&ŽINIĆ&GREY I KARLOVAČKO
Mogli su napraviti skupu reklamu, ali su shvatili da je pivo važnije
manager.ba/media-marketing.com Regija 22 lipnja, 2018

 

Kampanja Heinekena Hrvatska i agencije Bruketa&Žinić&Grey za Karlovačko pivo u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva dolazi sa 15 urnebesnih kratkih spotova. 

U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom „važnija su djela od riječi“ pa su u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva, umjesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cijenu Karlovačkog piva.

Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: „Ove nogometne godine odlučili smo uložiti 7 puta manje sredstava u izradu TV spotova i medijski zakup. Umjesto vrhunske produkcije, slavne osobe i specijalne efekte u svojim reklamama, shvatili smo da je potrošačima zapravo najvažnije pivo pa smo  zato radije odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. A i mi smo iz ovog nešto naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali.“

Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief, „napravite jeftiniju kampanju“, pa se njezin tim poigrao idejom kako se sve može uštedjeti na nogometno-pivskoj reklami i upravo to prikazao u oglasima. Dodatna inspiracija bila im je činjenica da zbog sponzorskih ugovora nisu mogli koristiti reprezentaciju i njezine simbole, što je ionako u skladu s aktualnom komunikacijskom platformom Karlovačkog, prema kojoj u svim oglasima glume naturščici.

Kampanja se sastoji od 15 video oglasa za televiziju i društvene medije, a momčadi su se za ovu prigodu priključili poznati domaći autori, redatelj Hrvoje Hribar i snimatelj Radislav Jovanov – Gonzo.

Obavezno provjerite oglase na Vimeo kanalu agencije Bruketa&Žinić&Grey.

 

Povezani članci

1

2