greške

6 SEO grešaka koje je lako izbjeći

U digitalnom marketingu, kao i u životu, nema puno mudrosti. Sve što trebate da biste bili uspješni je znati povezati detalje i spojiti puno malih dijelova u odgovarajuću cjelinu. Nešto kao kad slažete puzzle.

Neki dijelovi se neće međusobno uklapati, možda ćete i izgubiti određeni dio slagalice ali uspijete li se snaći, kreativno razmišljati i vidjeti širu sliku, velika je mogućnost da taj izgubljeni dio neće ni nedostajati.

Hrvatski

Ove rečenice izbjegavajte prilikom pisanja maila klijentu

Evo koje rečenice morate izbjegavati prilikom pisanja mail klijentu.

Prvi utisak je često presudan kada upoznajete novog klijenta.

Imate li samopouzdanja, da li ste razmislili o tome što ćete reći, kako ste se rukovali sa sugovornikom i da li ga gledate u oči – sve su to znaci koji pokazuju jeste li i koliko profesionalni.

Isto to se odnosi i na pisma koja šaljete elektronskom poštom.

Hrvatski

Sitne neverbalne greške koje vas mogu stajati posla

Koliko je prvi utisak koji steknemo o nekome važan ne treba posebno naglašavati, neke greške treba izbjegavati.

Stavite se u poziciju HR menadžera koji treba razgovarati sa preko stotinu kandidata, i sve je jasno.

Slabiji stisak ruke sugerira introvertiranost, kao i nedostatak karaktera, a čvršći društvenost i postojanost.

Znate i sami da je u narodu oduvijek važilo da se beskarakternim osobama smatraju oni koji se ne rukuju „muški”.

 

Previše pokreta rukama

 

Hrvatski

PET ZLATNIH SAVJETA: Najčešće pogreške kod prezentacija

(Preuzeto iz knjige "Plivati poslovnim vodama – Priručnik za poduzetnike, menadžere i one koji se tako osjećaju")

Kao potpuni, dugogodišnji i neizlječivi ovisnik o seminarima i konferencijama, u ulozi polaznika ili predavača, nisam mogla ponešto ne naučiti o tom strašnom događaju izlaska na pozornicu i javnog izlaganja svog lika i djela publici.

Evo koje su najčešće pogreške i što možete poduzeti u vezi s njima.

Hrvatski

Postoji li formula za uspjeh? Možda!

Postoje ljudi čiji se uspjesi ne mogu osporiti. To su ljudi čija nas dostignuća impresioniraju i iz čijih iskustava želimo učiti.
 
Postoji li formula za njihov uspjeh? Možda.
 
Sigurno je da svi oni imaju neke iste obrasce ponašanja koji vode uspjehu, a koje, sa druge strane, mogu svi primijeniti i usvojiti. Forbes navodi neke od njih:
 

1. Istrajnost

 

Hrvatski

Greške koje male tvrtke čine pri širenju

Male tvrtke ne razumiju svoje klijente
Jedna od najvećih grešaka koju mala tvrtka čini pri širenju jest gubljenje iz vida svojih klijenata i njihovih želja i potreba. Iskusni poduzetnici savjetuju kako je prvi korak u razumijevanju kamo tvrtka želi ići shvaćanje potreba kupca.

Nepostojanje valjanog plana
Pri širenju potrebno je imati akcijski plan u kojem jasno stoji strategija privlačenja novih kupaca i postizanje komparativne prednosti na novom tržištu. Jedna od strategija može biti i preseljenje bliže kupcu, primjerice.

Hrvatski

5 najčešćih grešaka prilikom pokretanja startupa

Rođena je odlična ideja, odabrana je ekipa, volje za poslovne izazove ne fali. Ali, da li osnovati preduzeće ili startup?

Iako su u medijima vrlo prisutne priče o uspješnim startupima i njihovim bogatim osnivačima, put koji se mora proći za bilo koji posao je sve samo ne jednostavan. Koje su najčešće greške koje su napravili poduzetnici, i kasnije zažalili?

Hrvatski