OLGA ŠTAJDOHAR-PAĐEN
Plivati poslovnim vodama i ostati živ
Manager.ba Regija 06 travnja, 2018

Priručnik za poduzetnike, menadžere i one koji se tako osjećaju.

Zanimljiv mozaik poslovnih tema bitnih za svakog zaposlenog čovjeka prezentiranih na jednostavan i razumljiv način. Iako naizgled tema kvalitete ili prezentacijskih vještina nema velike sličnosti sa temom odnosa s kupcima, ova knjiga čini logičnu cjelinu kroz autoričin izbor najzanimljivijih tema i dilema poslovne svakodnevnice. U njoj će se prepoznati svatko tko je ikad radio ili radi u organizaciji. To su životne, aktualne teme pisane na pitak i zanimljiv način, a autoričino veliko iskustvo u organizacijskom radu kao i interes za organizacijsku psihologiju čini ovo djelo korisnim, dobro strukturiranim priručnikom za lakše snalaženje u izazovima poslovnog života.

Ovaj priručnik je svojevrsna prva pomoć za lakše snalaženje u poslovnom svijetu, izvor korisnih savjeta i putokaza te će obogatiti svaku poslovnu biblioteku. Odgovorit će vam upravo na ona pitanja koja ste si sigurno i sami postavili.

Sadržaj: 

POSLOVNE STRATEGIJE (1. SWOT analiza – Upoznaj sebe i svoju okolinu; 2. Koraci do uspješnog projekta; 3. Pogreške kod sastanaka i što s njima; 4. Kako sačuvati poslovnu tajnu; 5. Veličina je važna – kako izgledati veći)

KVALITETA I OKO NJE (6. Treba li naš oj tvrtki „ISO certifikat”?; 7. Koliko ima tih certifikata za sustave upravljanja?; 8. Jesu li hrvatske norme obavezne za primjenu?; 9. Akreditirati laboratorij ili ne?; 10 Treba li umjeravati ispitnu opremu i koliko često?; 11. Što je to Izjava o sukladnosti za proizvod?; 12. Kako ocjenjivati dobavljače; 13. Osnovno o Six Sigma metodologiji; 14. Kako se odvijaju Six Sigma projekti; 15. Lean Manufacturing – kako se riješiti svega nepotrebnog) 

NA POZORNICI (16. Networking – glavne zablude i š to s njima; 17. Kako iz skupova izvući najveću korist; 18. Kako biti moderator; 19. Najčešće pogreš ke kod prezentacije; 20. Prezentirati međunarodnoj publici) 

ODNOSI S KUPCIMA (21. Deset grijeha vaše web stranice; 22. Pogreške u promidžbenoj brošuri; 23. Dan otvorenih vrata; 24. „Joj š to ja ne volim reklamacije!”; 25. Kako povećati prodaju i unaprijediti poslovanje za blagdane)

ODNOSI SA ZAPOSLENIMA (26. Koliko su vaši zaposleni spremni za promjene; 27. Upravljanje ljudskim potencijalima u informatičko doba; 28. Uključivanje ljudi – motivacija ili manipulacija?; 29. Svi želimo raditi zanimljive poslove, zar ne?; 30. Nove generacije pred vratima – jesmo li spremni za njih?) 

ODNOSI SA SAMIM SOBOM (31. Znate li u kojem ste kvadrantu?; 32. Dobili ste mail!; 33. Kako uspješno delegirati; 34. Znate li postaviti granice?; 35. Što najbolji prodavači misle o ...)

Bilješka o autorici: 

Iako po svom temeljnom obrazovanju tehničke struke, nikada se nije uspjela osloboditi živog interesa za svijet oko sebe u cjelini.

Kao poklonik cjeloživotnog učenja i obrazovanja koristi svaku priliku produbiti i proširiti svoja znanja. A prilika ima puno. Osim formalnog obrazovanja, najviše cijeni iskustva stečena u suradnji s drugim ljudima.

Redovito objavljuje članke na teme upravljanja kvalitetom, poslovanjem i privatnim životom u stručnim i popularnim časopisima, sudjeluje u organizaciji i radu domaćih i međunarodnih konferencija iz ovog područja. Predaje na seminarima s temama iz upravljanja kvalitetom i laboratorijske prakse.

Autorica je knjige „Plivati s ISO-om i ostati živ – Što je kvaliteta i kako njome upravljati u poslovnim i privatnom životu” objavljene 2009. godine, a zatim ponovno 2015.

I nešto na prvi pogled izvan ovih tema, urednica je knjige „Na ovo sam baš ponosna – 62 žene i njihove priče” u kojoj javnosti poznate i javnosti nepoznate žene govore o onome na što su u životu posebno ponosne.

Živi i radi u Zagrebu, a obitelj joj, kao i svima, pruža obilje prilika vježbati upravljanje kvalitetom svakodnevnog života.

Autorica je još dvije knjige, "Plivati s ISO-om i ostati živ" i  "Na ovo sam baš ponosna - Šezdeset i dvije žene i njihove priče".

Javiti joj se možete na: [email protected]

Kako naručiti knjigu?