NUŠA KOROTAJ – TERME SVETI MARTIN
"Turizam uživanja" s naglaskom na domaće, ručno rađene i prirodne proizvode
Regija 12 veljače, 2024

Kada pomislimo o sjeveru Hrvatske najprije nam "sinu" specifičan govor, vinogradi po brežuljcima i ... terme. O iskustvima i izazovima, preprekama i prilikama, rezultatima i budućnosti ove grane turizma razgovarali smo s direktoricom Termi Sveti Martin, prvoga Healthness resorta u Europi i lidera kontinentalnog turizma u Hrvatskoj usmjerenog na razvoj proizvoda i usluga usko povezanih sa zdravim životom - Nušom Korotaj. 


"Prvi Healthness resort u Europi" prva je rečenica koja dočekuje znatiželjnike koji žele saznati više o Vama. O čemu se radi?

Healthness koncept Terma Sveti Martin je kombinacija aktivnog odmora, zdrave i lokalne gastronomije, te wellness uživanja s naglaskom na domaće, ručno rađene i prirodne proizvode što je jedinstveno za našu tvrtku, te stoga i naš slogan glasi "Prvi Healthness resort u Europi". 

Naučiti slušati svoje tijelo, te prepoznati njegove potrebe je ono na što čovjek često zaboravlja, a neophodno je za održavanje zdravog tijela, uma i duha. U Termama Sveti Martin svaki gost mijenja svoje navike, mijenja svijest o sebi i svijetu oko sebe, te se kreće prema zdravom i novom "ja". 

Koncept resorta nastao je u skladu s filozofijom u kojoj su um, duša i tijelo u potpunoj harmoniji radi održavanja zdravlja i kvalitetnog života. Ova filozofija je poznata u svijetu kao antropozofija Dr. Rudolfa Steinera, rođenog u Međimurju. 

Antropozofija se u Termama Sveti Martin provlači kroz sve aspekte resorta. Od biodinamičkog vrta, preko ekološki proizvedene hrane u restoranima i ekološke kozmetike, sve do organske arhitekture koja prati nježne linije brežuljkastog krajolika u kojima se terme nalaze, a sam temelj našeg poslovanja je naravno ljekovita termomineralna voda, stara preko 43.000 godina, koja u sebi nosi samo najbolje što priroda može dati. U posljednjih nekoliko godina primjećujemo da naši gosti i turisti generalno, traže mjesto gdje mogu promijeniti loše navike, jesti domaću hranu, boraviti usred netaknute prirode baveći se sportom ili se opustiti i uživati u kvalitetnim wellness uslugama. Gledajući unatrag nekih desetak godina postali smo pioniri ponude koja mijenja živote ljudi boravkom u resortu. Prije toga smo bili samo obično termalno kupalište s klasičnim „industrijskim“ wellnessom i ostalom hotelskom ponudom. 

Tijekom godina iskoristili smo prirodne atribute okolice, kvalitetnu uslugu, i ljubaznost mještana koji su postali ambasadori našeg resorta, te se pretvorili u lidera kontinentalnog turizma koji je usmjeren na razvoj proizvoda i usluga usko povezanih sa zdravim životom. Redefiniranjem našeg resorta u Healthness Resort s jasnom vizijom, sada osiguravamo bolju kvalitetu usluge našim dosadašnjim gostima, a privlačimo i nove goste kojima se sviđa ideja Healthness odmora u mjestu u kojem se sve vrti oko zdravog života, harmonije duha i tijela te odgovornog ponašanja prema okolišu i svim živim bićima.


 

Posljednjih godina Hrvatska i Međimurje ulažu u osuvremenjivanje turizma, brendiranjem i isticanjem posebnosti. Koliko turizmu općenito pomaže brendiranje regija, a koliko je Vama pomoglo?

Modernizacija turizma u Međimurju ponajviše se odnosi na održive i zelene praske, čime podižemo privlačnost destinacije. Regionalnim povezivanjem svih dionika turizma na ovom prostoru i naglašavanjem jedinstvenosti lokacije zapravo stvaramo ključ u privlačenju turista. Međimurje, a zajedno s njime i Terme Sveti Martin postavile su svoj brend kao zelena destinacija, ona koja održivost diže na novu razinu. To dokazuje i nagrada Green Destination koju je Međimurje primilo kao prva regija u Hrvatskoj i tek 4. u svijetu, kao i brojni certifikati kao što su EU Ecolabel ili Green Key, te Tvrtka Prijatelj Okoliša kojeg s ponosom nose Terme Sveti Martin. 

Za nas ova usmjerenost na održivost nije pridonijela samo ukupnom rastu turizma već je pozitivno utjecala i na lokalnu zajednicu. Promicanjem zelenih aspekata destinacije, kao što su ekološki prihvatljiv smještaj, inicijative za očuvanje prirode i odgovorne turističke prakse, regija se pozicionirala kao odgovorna i atraktivna destinacija za ekološki osviještene putnike. Turisti na globalnoj razini danas sve više cijene destinacije kojima je prioritet očuvanje okoliša i promiču zelene prakse. Naša opredijeljenost za održivim načinom poslovanja ne samo da privlači novi segment svjesnih putnika, već i njeguje pozitivnu reputaciju, potičući ponovne posjete i pozitivne usmene preporuke, a istovremeno pridonosimo ukupnoj ekonomskoj i ekološkoj dobrobiti područja.

 

Energenti, radna snaga, visoka inflacija...


Općenito za turizam uspješna godina je iza nas. Koje Vam je izazove donijela i jeste li zadovoljni rezultatima? 

Protekla godina predstavila je značajne izazove za turizam. Visoki troškovi energije, Iznimno visoka inflacija, koja je u Hrvatskoj bila među najvišima u EU, te potpuna promjena tržišta rada, sve je to utjecalo na više cijene proizvoda i usluga a posljedično i na rast naših cijena u što smo bili prisiljeni zbog svih tih vanjskih utjecaja.

Nagli porast cijena energenata izravno je utjecao na operativne troškove smještaja, prijevoza i drugih poslova povezanih s turizmom. To je predstavljalo značajan izazov u održavanju konkurentnih cijena i profitabilnosti, što je u konačnici utjecalo na sveukupno zadovoljstvo dionika unutar turističke industrije. 

Osim toga, globalne neizvjesnosti, poput geopolitičkih napetosti i ekonomskih fluktuacija, stvorile su u nekim trenutcima nepredvidivo okruženje za putovanja. Ovi vanjski čimbenici utjecali su na povjerenje potrošača i odluke o putovanju, dodajući još jedan sloj složenosti za tvrtke kao što je naša, kojima je ključ poslovanja upravo turizam. 

Iako je svladavanje ovih prepreka bilo zahtjevno, turistička branša ipak je to učinila. Inovativna rješenja, digitalni napredak i strateška suradnja pomogli su u ublažavanju utjecaja izazova. 

 

 

Možemo reći kako smo zadovoljni rezultatom. Uvođenjem inovativnih usluga i podizanjem kvalitete u 2023. godini u odnosu na 2022. godinu imamo povećanje popunjenosti kapaciteta i broj noćenja, a kvalitativni rezultati prate kvantitativne, odnosno primjećujemo sve više pozitivnih komentara gostiju na promjene u ponudi, kako direktno usmenih tako i pisanih putem komentara na društvenim mrežama, recenzijama, utisaka, ali i prenošenjem doživljaja drugima. 

Značajne rezultate ostvarili smo i što se tiče internog poslovanja. U 2023. godini dobitnik smo certifikata LGBTIQ+ radnopravni poslodavac, kojeg smo primili kao potvrdu o sudjelovanju u programu „Radnopravnost svima!“. Također smo u 2023. godini dobitnik certifikata Tvrtka prijatelj obitelji, koji se tiče uvođenja niza mjera za bolje upravljanje ljudskim potencijalima s naglaskom na usklađivanje poslovnih i obiteljskih obveza. Kao prve terme u Hrvatskoj, dobitnik smo i certifikata Tvrtka – prijatelj zdravlja, koji potvrđuje kako smo resort koji omogućuje usvajanje zdravih životnih navika, promiče zdravlje na radnom mjestu i brine o zdravlju svojih zaposlenika kao i očuvanju okoliša. Uz navedeno, možemo spomenuti i Green destination certifikat koji je 2023. dodijeljen Međimurskoj županiji, a kojeg s ponosom ističemo i u našem resortu s obzirom da smo kao nositelj turističke ponude ove regije svojim zelenim poslovanjem uvelike doprinijeli dobivanju navedene nagrade. 


Radna snaga, posebno stručna, općeniti je izazov danas. Kako se nosite s njim?

Istina je, radna snaga danas u turizmu je izazov, no mi s našim višestranim pristupom osiguravamo kvalificirano osoblje, koji zapošljavanjem u resortu postaju ambasadori našeg Healthness koncepta, a upravo je na njima jedan od temelja našeg poslovanja. 

Za Terme Sveti Martin, možemo reći kako jako dobro kotiraju na tržištu rada i za sada nismo imali velikih izazova oko radne snage. 

Kada pričam o svojim kolegama, skoro 200 nas je tijekom vrhunca sezone. Uvijek naglašavam kako su oni temelj uspjeha naše tvrtke, naš najbitniji dio u cijelom mozaiku poslovanja i nije to nešto što samo lijepo zvuči nego zaista i tako mislim. 

Mi i dalje imamo oko 80% domaćeg i lokalnog stanovništva zaposlenog u resortu, što naravno diže kvalitetu usluge, a kolege koji nam dolaze iz daljih država pomaži širem pogledu pri poslovanju i multikulturnosti koji isto tako potičemo. Zapravo svi naši, to su naši domaći ljudi, pa tako i oni koji su nam stigli iz daleka i time obogatili naše poslovanje drugim kulturama, kreiraju naš put uspjeha i najviše su odgovorni za to gdje smo mi danas i da nam se gosti redovno vraćaju. Stoga što više moguće potičemo biti aktivni, motivirani, znatiželjni, fokusirani, a ponajviše željni znanja, te usvajanja novih vještina i kompetencija. 

Ulagati u zaposlenike danas znači ulagati u poslovanje i bez toga nema napretka. No ulagati ne znači samo povišica plaće ili edukacija. Uloga povlastica zaposlenika vrlo je važna tema jer uvelike pridonosi privlačenju, zadržavanju i utjecanju na ponašanje zaposlenika u poduzeću. 
Zaposlenici danas imaju drugačija očekivanja od onih prije desetak ili dvadesetak godina. Nije više dovoljno samo reći što, kako i kada nešto uraditi, već žele biti uključeni, žele sudjelovati u svim aspektima posla koji rade. 

Terme Sveti Martin to prepoznaju te usvajaju načine kako se prilagoditi modernim zaposlenicima. Razvili smo svijest o zaposleniku kao temelju tvrtke, kao vrijednosti koja čini našu tvrtku uspješnom. Pokretač svakog našeg poslovnog uspjeha je tim kojeg povezuje povjerenje, zajedničke vrijednosti, te fokus na ciljeve i rezultate. A kako bi tim bio predaniji poslu, zaposlenici moraju biti motivirani. 

Stoga u Termama Sveti Martin jedan od načina motivacije zaposlenika, su i posebne povlastice te benefiti, u samoj tvrtci, ali i kod partnera, kao što je besplatno korištenje bazena, popusti za obitelj, posebno pripremljene aktivnosti za djecu zaposlenika jer su terme family oriented resort kako za goste, tako i za zaposlenike, popusti na hranu i piće ili pak popusti na usluge poliklinike u sklopu resorta i slično. Terme Sveti Martin uvijek daju prioritet profesionalnom razvoju naših kolega nudeći specijalizirane programe obuke i surađujući s lokalnim obrazovnim institucijama kako bi se njegovao skup kvalificiranih talenata. Kako bi privukli i zadržali kvalificirane stručnjake, primjenjujemo konkurentne strukture plaća, beneficije zaposlenika i pozitivno radno okruženje. U resortu naglašavamo kulturu kontinuiranog učenja, potičući kolege da budu u toku s trendovima u industriji, a također njegujemo i osjećaj zajedništva organiziranjem team-building aktivnosti i prepoznavanjem doprinosa zaposlenika. 

Ulaganjem u osobni i profesionalni razvoj svoje radne snage, osiguravamo visoku razinu stručnosti i kvalitete usluge, pridonoseći ukupnom uspjehu u konkurentnom turističkom sektoru. U našem fokusu su uvijek zaposlenici i cilj nam je da svima omogućimo što bolje radne uvjete. Svakodnevno se trudimo kreirati dodatne bonitete uz ove koje već sada nudimo, kako bi postali poslodavac koji visoko kotira na tržištu rada. Ja uvijek kažem da ja zapravo na neki način služim i odgovaram njima, jer je moj osnovni posao osigurati da naš tim svaki dan radi u jako pozitivnom, poticajnom i proaktivnom okruženju koje će omogućiti otkrivanje potencijala i njihovo maksimalno iskorištavanje a sve to uz puno smjeha, opuštene atmosfere i dobre volje. 

 

Nuša Korotaj iskusna je direktorica s bogatim iskustvom u raznim područjima hotelskog menadžmenta. Tijekom svoje 15-godišnje karijere istaknula se u nadzoru prodaje, marketinga, razvoja poslovanja i poboljšanja kvalitete za istaknute hotelske objekte u Sloveniji i Hrvatskoj. Nušin put započeo je u prodaji i marketingu u Pohorje Resortu u Sloveniji, vodećoj hotelskoj i skijaškoj tvrtki s višestrukim vlasništvom nad najvećim slovenskim skijalištima. Prelaskom u Thermanu Laško, renomirane i jedne od najvećih slovenskih terma, napredovala je do uloge izvršnog menadžmenta nadgledajući sve odjele povezane s prodajom i marketingom, a nakon 5 godina odlučila je preuzeti mjesto Direktorice prodaje i marketinga u Termama Sveti Martin gdje je u konačnici postala i Generalna direktorica. Uz snažnu akademsku osnovu u turističkom menadžmentu i razvoju destinacije, Nušina predanost industriji je očita, posebice njezina strast za novim wellness trendovima, održivosti i odgovornom turizmu.

Nuša trenutno vodi Terme Sveti Martin, popularne i vodeće terme u kontinentalnoj Hrvatskoj. Ona i njezin tim uveli su održive prakse i inovativne pristupe kroz sve vrste poslovnih segmenata tvrtke i učinili Terme Sveti Martin poznatim po svojim neobičnim, inovativnim i alternativnim pristupima hotelijerstvu, kao Healthness i Wellness uslugama. Njihova cjelokupna poslovna filozofija temelji se na djelima dr. Rudolfa Steinera, utemeljitelja antropozofije i većina temelja njihovog poslovanja vezana je za njegova područja rada. Značajan fokus stavljaju na razvoj poslovanja kroz strogu ESG strategiju, a uz brojne ekološke certifikate i standarde za sada su jedini hrvatski hotel koji posjeduje prestižni EU Ecolabel certifikat. Osim alternativnih pristupa u kreiranju programa za goste, utiru put u stvaranju povoljnih radnih uvjeta za svoje zaposlenike pa su stekli nekoliko certifikata za poboljšanje dobrobiti zaposlenika i usklađivanje privatnog i poslovnog života, poput certifikata Family Friendly Enterprise, certifikat Tvrtka prijatelj zdravlja i LGBTQ certifikat za jednakost na radnom mjestu.

Uz profesionalna postignuća, predana je supruga, majka i ljubiteljica sporta. Njezin dugogodišnji angažman u humanitarnim inicijativama naglašava njezinu predanost pozitivnom utjecaju. Sa žarom za dizajn interijera, arhitekturu, putovanja, gastronomiju i književnost, Nuša u tim interesima pronalazi utjehu, pružajući osjećaj ravnoteže usred zahtjeva svoje dinamične poslovne karijere.

 

 

Ima li kraja razvoju?
 

Ima li kraja razvoju, spremate li nešto novo u ovoj godini?

Razvoj nikada ne može imati svoj kraj, jer smatram da kako ja sama, tako i moji kolege, a time i na kraju krajeva sama tvrtka uvijek možemo više i bolje. U Termama Sveti Martin ostajemo predani našem kontinuiranom razvoju s fokusom na održivost, odnosno na našu ESG strategiju. Uvijek dajemo prioritet odgovornoj poslovnoj praksi, pritom provodeći ekološke inicijative u skladu s našom predanošću zaštiti okoliša. Ulaganje u održive tehnologije, energetsku učinkovitost i smanjenje otpada stalno su u našem fokusu, a dodatno, stavljamo i snažan naglasak na dobrobit zaposlenika, njegujemo poticajno radno okruženje i nudimo programe osposobljavanja usklađene s ESG načelima. 

Renoviranja su isto tako dio naše strategije za poboljšanje održivosti i kvalitete usluge. Koristeći ekološki prihvatljive materijale i energetski učinkovita rješenja, obnove imaju za cilj modernizirati naše poslovanje na svakom koraku uz smanjenje utjecaja na okoliš. Time zapravo odražavamo našu predanost višoj kvaliteti usluga, a i osiguravamo da naši gosti prilikom svog dolaska dožive nešto drugačije, skladan spoj jedinstvenih usluga i odgovornosti prema okolišu. Zato nam i često tepaju da smo „zelene“ terme. Naš plan za ovu i sljedeću godinu je svakako razvoj novih i inovativnih ponuda koje će zadovoljiti rastuća očekivanja gostiju, kroz unapređenje sadržaja, dizanje kvalitete usluga koje sada nudimo i osmišljavanje potpuno novih, renovacije objekata i slično.


U Bosni i Hercegovini, platforme za on-line rezervacije (booking.com, airbnb) promijenile su turizam iz temelja. Koliko su utjecale na Vas obzirom kako baštinite stoljetnu tradiciju?  

Naša stoljetna tradicija kupališnog turizma dokaz je našeg uspješnog poslovanja koje se kroz različite periode u povijesti pozitivno razvijalo prema naprijed. Od jednog malog drvenog bazena i nekolika kada za namakanje u termalnoj vodi, izrasli smo u jedne od najvećih i najmodernijih terma u Hrvatskoj, a isto tako i u Prvi Healthness resort u Europi, mjesto koje nudi jedinstvene usluge visoke razine kvalitete. 

U taj razvoj naravno uključen je i učinak online booking platformi, te smo se mi već unatrag mnogo godina prilagodili tehnološkom pomaku prihvaćajući platforme za online rezervacije, prepoznajući njihov značaj u dosezanju šireg broja gostiju i pojednostavljenju procesa rezervacija. Terme Sveti Martin koriste internetske platforme kako bi predstavile svoju bogatu povijest, autentične Healthness usluge i pakete, pritom povećavajući vidljivost i pristupačnost za raznoliki krug putnika. Prihvaćanjem digitalnog napretka, osiguravamo da se naša stoljetna tradicija isprepliće sa suvremenim trendovima putovanja, nudeći gostima skladan spoj baštine i modernih tehnologija.

 


Kakvi su Vaši poslovni planovi i očekivanja za 2024.?

Naši glavni ciljevi kao „Prvog Healthness resorta u Europi“ je razlikovati se od ostatka termi, biti jedinstveni u onome što radimo, bolji nego što smo sada, a prije svega zdravi. Naše poslovanje temelji se na zdravom i aktivnom načinu života, lokalnoj i domaćoj gastronomiji, organskim i bio proizvodima, prirodi i zelenom poslovanju, te nam je stoga naravno prvenstveno fokus na tome da usluge koje trenutno nudimo dovedemo na još višu razinu kvalitete, da se još više profiliramo i da podignemo procese na nivo perfekcije. Svakako su uvijek u našem fokusu i naši zaposlenici te njihove obitelji i jedan od fokusa je i da im omogućimo što bolje radne uvjete kako s financijske strane pa tako i s one osjećajne, na način da vole doći na posao. Potrudit ćemo se kreirati dodatne benefite pored svih tih koje već nudimo i svakako se u tom smjeru još poboljšati pa tako postati poslodavac koji jako visoko kotira na tržištu rada u nacionalnom smislu, ne samo lokalno. Kod ostalih planiranih fokusa moram istaknuti i digitalnu tranziciju koju smo započeli i to bi željeli implementirati kroz sve procese i odjele, a pored toga će naša posebna pažnja biti posvećena i energetskoj učinkovitosti i našoj ESG strategiji, kojima ćemo staviti još veći naglasak na održivo poslovanje i na sve čime smanjujemo negativni učinak na prirodu, kao i dizanje kvalitete usluge, financijska ulaganja u procese, dodatni sadržaj i edukacije naših zaposlenika.

 

Državna potpora i suradnja s privatnim sektorom mogu dodatno unaprijediti infrastrukturu, marketing i standarde kvalitete


Gdje vidite budućnost Vaše tvrtke, a gdje turizma terma općenito?

Naša vizija je biti najbolji Healthness resort u Europi i lider kontinentalnog turizma Republike Hrvatske s bogatom raznovrsnom ponudom i najvišom razinom kvalitete usluga koje se temelje isključivo na zdravom, domaćem, lokalnom i ekološki održivom. Naša je misija stvoriti nezaboravan doživljaj i iskustvo kod gostiju kojima nudimo isključivo zdravi Healthness odmor u resortu u kojem se oni mogu informirati o zdravim životnim navikama, mijenjati svoj način života, stupiti u ravnotežu tijela, uma i duha, te uz vrhunsku kvalitetu usluga i stručno, educirano i profesionalno osoblje ponijeti sa sobom trenutke za pamćenje koje će rado ponovo iskusiti. 

Naš cilj je kontinuirano primjenjivati i postavljati najviše standarde kvalitete, te na taj način opravdati slogan "prvog Healthness resorta u Europi" i brand koji se ponosi svojom jedinstvenošću, uz konstantno uvođenje ekoloških procesa kako bi stvarali ravnotežu s prirodom i okolišem u kojem se nalazimo, te pritom zadovoljili suvremene potrebe gostiju. Razvoj termalnog turizma u Republici Hrvatskoj u ovom trenutku čini se obećavajućim, potaknut kombinacijom prirodnih ljepota i sve većeg globalnog interesa za wellness odmorom.

Hrvatska se može pohvaliti obiljem termalnih izvora, ali i ljepotama krajolika u kojima se oni nalaze, što pruža pogodno okruženje za turizam turističkih resorta kao što je naš. Sve više primjećujemo strateško ulaganje u moderne spa sadržaje i wellness resorte, usklađujući se s rastućom potražnjom za holističkim zdravstvenim iskustvima. Kako putnici sve više daju prednost dobrobiti, raznolika ponuda Hrvatske, pozicionira je kao konkurentnog igrača na tržištu ovakvog turizma.

Najbitnije u cijeloj priči je da državna potpora i suradnja s privatnim sektorom mogu dodatno unaprijediti infrastrukturu, marketing i standarde kvalitete, pridonoseći održivom rastu termalnog turizma u Hrvatskoj.

Danas se može vidjeti kako su sve strože regulative, prirodni resursi poskupljuju, raste segment gostiju koji traže „zelene“ destinacije i sve to djeluje na poslovanje tvrtke, koje se jednostavno moraju okrenuti održivom načinu poslovanja. Europska unija prepoznala je zelenu tranziciju kao jedan od svojih ključnih ciljeva i to se naravno prenosi i na Hrvatsku te tvrtke koje u njoj posluju. Ulaganje u obnovljive izvore energije i energetsku učinkovitost te digitalizaciju poslovanja postaje nužno za razvoj i shodno tome važno je imati poticaje i podršku administrativnih tijela radi što lakšeg dobivanja financijske pomoći za investicije koje nisu nikako male. Hrvatski Višegodišnji financijski okvir za 2021. – 2027. godinu, te Nacionalni plan otpornosti i oporavka (NPOO) ključni su za dobivanje potpora, no uz njih idu ponekad kao prepreka ulaganjima, dugotrajni i ponekad nelogični administrativni postupci i pravila koje je potrebno pojednostaviti. Biti održiva tvrtka nije jeftino, ali je svakako dugoročno isplativo. U Hrvatskoj je još 2016. godine donesen Akcijski plan razvoja zelenog turizma, u kojeg se i Terme Sveti Martin s našom zelenom strategijom savršeno uklapamo, a koji je kreiran s vizijom da naša zemlja postane predvodnicom održivog turizma u EU, no kako bi se to ostvarilo moraju biti poduzete sve mjere kako bi se dionicima turističkog sektora omogućilo da što lakše dođu do potrebnih potpora za investiranje.

 


Bez podrške obitelji nema pomirenja privatnog i poslovnoga

Koliko Vam vođenje tvrtke poput Vaše, u branši koja dozvoljava malo ili nimalo opuštanja, određuje privatni dio života?

Bez apsolutne podrške mog supruga i obitelji, pomirenje osobnog i poslovnog ne bi bilo moguće i puno puta se cijela naša šira obitelj prilagođava mojim obvezama. S jedne strane sam žena u stresnom poslovnom svijetu, a s druge supruga i majka malog dječaka. Kad bi rekla da je lagano balansirati između svega ovoga, malo bih lagala. 

Dosta vremena provodim u autu, skoro nikad nemam vremena za potpuni odmor, jer stalno skačem s jedne uloge u drugu, ali osjećam da mogu podnijeti više stvari i da sve ide nekako bolje ako sam jako zauzeta, koliko god čudno zvučalo. 

Obitelj je iznimno važna jer stvara ravnotežu, barem meni. Tamo napunim baterije, opustim se i razbistrim misli da mogu biti uspješnija u poslu i tada dobijem najviše ideja. I moj suprug i ja volimo prirodu, sport i druženje s prijateljima, pa u slobodno vrijeme pokušavamo sve to spojiti što bolje. Na žalost tog slobodnog vremena nije toliko koliko bi željeli, a kad je ga pokušamo maksimalno iskoristiti. 

Važno mi je i vrijeme s mojim prijateljicama s kojima se isto tako mogu opustiti. Nažalost imamo puno obaveza, i voljele bi se družiti više, ali kad nam to uspije su ti susreti uvijek nešto posebno i to mi je meditacija neke vrste. 

Koliko vremena provodim u Međimurju već sam se pretvorila u Međimurku (smijeh). Zanimljivo je da čak netko tko je iz drugog dijela Hrvatske stvarno misli da to i jesam. Očito sam povukla već međimurskog dijalekta i moje kolege su me dobro naučili međimurske riječi. Svi ovdje kako u termama pa tako i u regiji su me od prvog dana kada sam u terme došla kao Direktorica prodaje i marketinga otvorenih ruku prihvatili kao svoju i to stvarno s puno ljubaznosti i osmjeha, a točno tako je i bilo i kada je bilo objavljeno da preuzimam poziciju generalne direktorice, što mi je naravno bilo vrlo važno. Zbog te gostoljubivosti se, kada dođem na posao, osjećam kao da sam došla kod kuće. Vrlo lako sam se zaljubila u Međimurje, u prirodu ovdje, u ljude i u sve što mi taj dio Hrvatske nudi. Zato je baš ovdje i lijepo raditi, ugodno i umirujuće. To je balans kojeg nudi ovo mjesto i na taj način pomiruje poslovni i privatni život. 

 

B.Š. / Manager.ba

Video
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik
DAMIR UZUNOVIĆ, BUYBOOK
Mi smo išli naopačke
JASMIN BADŽAK, EUROSJAJ
Moj radni dan traje 24 sata, ali uživam u svom poslu!
Savjeti