ANTONIO ZRILIĆ, LOGIKO 
Pogrešno je razmišljati da je iskustvo dovoljno
Regija 19 ožujka, 2024

U duši sam poduzetnik – vodim LOGIKO CONSULTING i opsesija mi je poduzetnicima "od 1 milijun do 50 milmilijuna eura" pomoći jasnije razabrati operativne i strateške izazove te donositi profitabilne odluke kaže u svom predstavljanju na službenim stranicama LOGIKA njegov osnivač Antonio Zrilić.

 

Za Klub Managera portala Manager.ba Antonio priča o poslovnom putu svoje tvrtke, a posebno o potrebi neprekidnog učenja i usavršavanja u današnjem poslovnom svijetu. 


"Uči se od sunca" kredo je koji ističete i koji je obilježio vašu karijeru?

Tako je. To je kredo koji je u potpunosti kompatibilan sa misijom kompanije Logiko, jer želimo pomoći poduzetnicima i menadžerima u efektivnom i efikasnom vođenju svojih kompanija te na taj način ostaviti trag.


Kada i zašto ste odlučili pokrenuti LOGIKO?

Ideja da pokrenem Logiko mi je došla prije više od 20 godina u jednom hotelu dok sam radio na projektu jedne istarske kompanije. Čak sam i ime Logiko odabrao par godina prije osnivanja.


Kako danas gledate na 17 godina LOGIKA, koliko je toga prošao i kako se razvijao?

Od početka sam znao da će se Logiko baviti savjetovanjem u supply chain managementu što je tada bilo relativno nepoznat pojam i zapostavljen kao funkcija. Logiko je kroz ovih 17 godina rastao zajedno sa mnom, ali i zajedno sa cijelim supply chain manatementom kao filozofijom.

 

 


U svojim edukacijama promovirate stvaranja vizija i ciljeva, koji su današnji ciljevi LOGIKA i kakva je vizija budućnosti?

Mi pomažemo poduzetnicima i menadžerima u određivanjem ciljeva, donošenju odluka i rješavanju problema, ali i u planiranju budućnosti. Tako i sada radimo na novoj usluzi, planiranju pomoću scenarija što predstavlja tehniku za gledanje u budućnost i zatim hod u nazad kako bi se pripremili za takvu budućnost. 

I mi u Logiku neprestano gledamo naprijed i procjenjujemo koje su moguće budućnosti. Naša vizija je da poduzetnici i kompanije, kao naši klijenti donose kvalitetne odluke i da donose prosperitet cijeloj zajednici. Na taj način i mi pridonosimo boljitku zajednice. 


Koliko su ciljevi i vizija važni u životu i razvoju poduzetnika i tvrtki općenito?

Kažu da ako ne znaš kamo ideš onda ti je svaki put isti, i zapravo ideš kamo te vanjske prilike i tuđi ciljevi vode. Važno je znati kamo ideš jer ti to daje smisao u životu.


Imaju li današnji poduzetnici u Hrvatskoj dovoljno mogućnosti za učenje?

Danas postoje nevjerojatne mogućnosti za učenje i zapravo je grijeh ne iskoristiti ih. Ne samo da su izvori znanja i učenja skoro pa neograničeni, nego je i cijena tog znanja niska, ako ne i besplatna. Problem danas nije u mogućnosti za učenje već u organizaciji svake osobe da to znanje iskoristi i u vremenu koje je potrebno da se to znanje apsorbira. I tu uskaču konzultanti, koji donose strukturu u znanje i ubrzavaju apsorpciju znanja u organizaciji.


 

Ulažete dosta napora i resursa u dobrotvorne svrhe. Kako potaći druge da slijede Vaš primjer?

Pomažemo onim ustanovama koje imaju slične vrijednosti koje i mi njegujemo i o tome govorimo ne da se hvalimo, već baš zato da i druge potaknemo da rade isto. 


Što mladi poduzetnici mogu uraditi na svom razvoju?

Mladi općenito, a posebno mladi poduzetnici trebaju potaknuti u sebi motivaciju za rast i glad za učenjem. Stalno treba učiti i to nije floskula. Svijet se tako brzo mijenja da uopće nema alternative. Znanje nam podiže motivaciju jer motivacija dolazi iznutra. Ako nisi motiviran onda samo životariš i pomažeš drugima da ostvare svoje ciljeve. 


Mogu li oni iskusniji i dalje učiti i napredovati?

Ne samo da mogu nego i moraju. Pogrešno je razmišljati da je iskustvo dovoljno. To iskustvo je dobro kao filter ili putokaz, ali nikako kao jedino sredstvo. Mislim da sve što sam naveo za mlade vrijedi i za iskusne poduzetnike.

 

B.Š. | Manager.ba

Video
PETAR DESNICA, GS GRUPPE
Njemački recept za uspjeh u BiH
DR. MILJAN BJELICA
Treba imati mjeru u svemu pa i u biznisu i uspjehu
HERCEGOVINA
Trganje počelo, vinogradari puni nade