Osobni napredak i pojedinca i cijelog branda uvijek se temelji na konstantnom i trajnom usavršavanju i učenju.
Upravo je to bio razlog našeg odlaska u Düsseldorf. I ne samo to! U cilju pozicioniranja na europsko tržište, Prirodna kozmetika Gloria provela je neophodne korake rebrandinga posjetivši između ostalog i najveći sajam kozmetike u Europi, „Beauty“ u Düsseldorfu, koji je upriličen od 9. do 13. ožujka 2018. godine.
Da je ljepota uvijek na cijeni, još je jednom pokazao ovaj sajam koji je u pet dana ugostio oko 60.000 posjetitelja i 1.500 brandova iz čak 77 zemalja.
Suvremeni interijer, stručna predavanja, usavršavanja i druženja s istaknutim osobama iz svijeta kozmetike, glavna su obilježja ovoga događaja. Prema riječima farmaceutkinje i fitoaromaterapeutkinje Glorie Volarić-Galić, sajam u Düsseldorfu je ključna vodilja u postavljanju novih kozmetičkih trendova.
„Prirodna kozmetika Gloria na EU tržište izašla je sa svojih pet proizvoda iz Zlatne kolekcije na bazi smilja – dnevna, noćna i hijaluronska krema, serum i piling za lice. Posjedujemo svu neophodnu dokumentaciju te jedinstveni CPNP broj, što znači da smo zavedeni u europskom kozmetičkom registru“, pojasnila je Gloria.
„Kako bismo što bolje odgovorili tržištu“, istakla je Volarić-Galić, „posjet ovakvim događajima je od ključnog značaja za daljnje napredovanje i usavršavanje.“
„Sajmovi ovakvog tipa nam jasno daju smjernice daljnjeg razvoja i rasta te svakako put čine jasnijim za ono čemu težimo, a to je prezentirati i ponuditi svjetski prepoznat i priznat brand. Zahvaljujući susretima s izlagačima i poduzetnicima, dobili smo svježe ideje za nove kozmetičke proizvode, ali i za vizualnu prezentaciju samog branda. Osobito me veseli činjenica da ćemo do kraja godine svoje drage kupce obradovati linijom za osjetljivu kožu“, pojasnila je Gloria.
„Svjetsko tržište žudi za pravom, izvornom prirodnom kozmetikom, a prostora za razvoj ima i više nego dovoljno“, naglasila je Gloria.
„Zanimljivo je da smo u Düsseldorfu naišli na samo jedan štand s prirodnom kozmetikom što nas je, moram priznati, itekako iznenadilo. Sve više uviđamo da vrijeme smilja i proizvoda od smilja tek dolazi. Handmade i naturalcosmetics su veoma tražene odlike na kozmetičkim brandovima. Mi Europi možemo ponuditi upravo ono za čim žudi, a to je 100% prirodan proizvod s jasno istaknutim certificiranim sirovinama“, pojasnila je Volarić-Galić.





















