Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day po četvrti put će se održati u Banjaluci 7. lipnja 2019. godine u CineStar Delta Planet, te će svim sudionicima ponuditi najbolji program do sada uz mnoštvo atraktivnih tema iz oblasti kreativne industrije!
Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, ove godine odlučila je da posjetiteljima omogući potpuno novi doživljaj u jednom od najljepših i najmodernijih multipleksa u regiji.
Dio programa će biti 40 stranih, regionalnih i domaćih stručnjaka, a očekuje se sudjelovanje oko 1.000 sudionika iz BiH, regije i svijeta.
Direktorica programa Dijana Tepšić, istaknula je na konferenciji za novinare kako je ponosna što je Play Media Day i prošle godine nadmašio očekivanja sudionika i predavača, te opravdao povjerenje prisutnih i svojim programom oduševio više od 500 domaćih i regionalnih posjetitelja.
''Iz godine u godinu se trudimo da ponudimo kvalitetan program. Najponosniji smo na činjenicu da smo Banjaluku pozicionirali na mapu kreativne industrije regije. Ono što je dodatna vrijednost događaja pored razmjene znanja i iskustava je povezivanje mnogobrojnih sudionika, stručnjaka, studenata. Praksa je pokazala da se nakon našeg događaja realiziraju uspješni projekti i poslovne suradnje. Ove godine imamo oko 40 predavača i panelista, koji dolaze iz Irske, Nizozemske, Poljske, Italije, Srbije, Hrvatske, Slovenije i BiH'', dodaje direktorica programa.
Samo neka od imena ovogodišnjeg programa su: Jack Murray - medijski poduzetnik i inovator - MediaHQ.com - Irska, Eva Zahrawi Ruiz - brend i marketing ekspertica - Nizozemska, Daniel Ackermann - direktor i suosnivač - Degordian i Bornfight - Hrvatska, prof. dr. Elisabetta Lazzaro - profesorica Kreativne ekonomije - Nizozemska, Gustaw Dmowski - kreativni direktor i osnivač studija za branding i grafički dizajn - Dmowski & Co - Poljska, Larisa Halilović - ekspertica za obrazovanje - Bosna i Hercegovina, Matej Praprotnik - voditelj Digital odjela i medijski strateg - RTV Slovenija – Slovenija, Vladimir Mitrović, kreativni direktor - Ovation BBDO - Srbija, kao i Marko Marjanović - Creative & Digital Head - Ovation BBDO - Srbija, Nika Dvoravić - dizajnerica i ekspertica za gaming industriju - Croteam - Hrvatska.
Do sada potvrđene predavače i paneliste pogledajte na poveznici.
Neke od atraktivnih tema ovogodišnjeg događaja su: Podcast - nova poslastica za oglašivače, trendovi u agencijskom i biznis svijetu, influenseri - od zanimanja do novog medija, Story telling u odnosima s javnošću i medijima, pričaj integrirano da te cijeli svijet razumije.
Razgovarat ćemo i o najboljim medijskim i digitalnim strategijama, analizirati digitalno u odnosu na tradicionalno oglašavanje, kao i o brendingu i grafičkom dizajnu.
Program će otkriti i kako biti najhrabriji među brendovima, te zašto je prediktivni marketing moćan alat.
Govorićt će se i o evoluciji digitalnog PR-a, digitalnoj transformaciji u široj digitalnoj slici budućnosti, te kako kreativnom ekonomijom do bržeg razvoja i bolje zarade.
Neke od tema koje će posebno biti atraktivne studentima su: Emotivna inteligencija u umjetnom svijetu, gaming industrija kao veliki potencijal za nova radna mjesta za mlade, kao i predavanje namijenjeno studentima ''Put od studentske klupe do kompanije od 200 zaposlenih''.
U sljedećem razdoblju organizatori pripremaju dodatna iznenađenja, kao i programske i zabavne sadržaje.