KOMPANIJE
Ovo je Top 20 kompanija u FBiH u 2021.
manager.ba/akta.ba BiH 23 ožujka, 2022
Izvor fotografije:
akta.ba

TOP 20 kompanija u Federaciji BiH ostvarile su prošle godine 11,4 milijardi KM prihoda, što je za oko 2,4 milijardi KM više nego 2020. godine, pokazuju financijski pokazatelji dostupni na portalu Akta.ba.

 

Na vrhu rang-liste nema velikih promjena. U TOP 20 prve tri kompanije iskazale veći prihod i po prvi put sve tri pokazuju milijarderske iznose. 

Kao i prethodnih godina, na prvom mjestu je domaći trgovački lanac Bingo koji iz godine u godinu povećava prihode, ali iskazuje i dobit.

Bingo je prošle godine prihodovao 1,4 milijardi KM, odnosno 2 milijarde KM više nego 2020. godine.

Drugo mjesto zauzelo je JP Elektroprivreda BiH 1,1 milijardu KM, dok je treće mjesto zadržala sarajevska Holdina koja, za razliku od 2020. godine, prihode ponovo broji u milijardama i iznose 1,1 milijardu KM.

Među TOP 20 po prihodu više se ne nalaze Hercegovinalijek i Klinički centar Univerziteta u Sarajevu, a umjesto njih svojim prihodom mjesto su zauzele su kompanije Aluminij Industrija d.o.o i GEN-I d.o.o. Sarajevo

S druge strane, u 2021. godini najveću dobit ostvario je ArcelorMittal Zenica i to 199,1 milijun KM. Na drugom je opet Bingo sa 86,1 milion KM dobiti, a treće mjesto pripada BH Telecomu 64,8 milijuna KM. 

Najveći pad doživjele su Autoceste Federacije BiH koje su ostvarile tek 15,4 milijuna KM dobiti, što je oko 116 milijuna KM manje dobiti u odnosu na 2020. godinu kada su bile na prvom mjestu sa 131 milion KM dobiti.

Iz TOP 20 iskliznule su i kompanije Prevent Fabrics, Prevent CEE, Veritas Automotive, Pirnar, Sarajevski kiseljak, Fabrika cementa Lukavac.

Umjesto njih ulazak među najjače po dobiti zabilježile su kompanije Axpo BH, Aluminij Industrija, Alternativa, Glasfaser Connect BH d.o.o, dok su povratak zabilježile pomenuti ArcelorMittal i Natron Hayat.

top 20 prihod

 

top 20 dobit

 

Povezani članci

1

2

Tagovi:
Najnovije vijesti
Video
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji