marketing

Kako izraditi marketinški plan male tvrtke

Marketinški plan jedna je od najbitnijih stavki za uspješno vođenje malih tvrtki, a posebice je važno uključiti planiranje prisustva tvrtke u području digitalnog marketinga.

 

Bez obzira jeste li u procesu pokretanja novog poslovanja ili ga već imate, vjerojatno i sami znate koliko je važna prisutnost vaše tvrtke i branda na Internetu. Povećava ju i činjenica kako se većina vaših kupaca i ciljane skupine nalazi upravo online te se o vašem brendu informiraju putem dostupnih kanala i mreža.

Hrvatski

S ovih 7 web stranica pokupit ćeš svu mudrost prodaje, oglašavanja na Internetu i pisanja

Miris aerosoli mnogi su od nas ove godine već osjetili. Ipak, ako se tek spremaš na more i tražiš pametnu literaturu za čitanje, evo nekoliko toplih preporuka.

Conversion XL

Na ovoj stranici naučit ćeš apsolutno sve o optimizaciji što možeš i ne možeš zamisliti, bilo preko besplatnih članaka ili pak Conversion XL plaćenih lekcija koje su podijeljene u tri stupnja: početnički, srednji i napredni.

Undefined

Zašto mobilnom oglašavanju dati prednost u odnosu na desktop oglašavanje?

U svakodnevnom radu dok se pripremam za radne sastanke sa klijentima, analiziram njihove web stranice i digitalne komunikacije. Prva stavka koju provjeravam je da li je njihova web stranica optimizirana za mobilne uređaje. I baš ta prva stavka je polje na kojem prave greške kompanije iz Bosne i Hercegovine.

Šta je naše istraživanje pokazalo?

Hrvatski

Pet savjeta iz Lego-a za uspješno lansiranje brenda

 

Sara Holt, globalna direktorica marketinga za Lego digital, podijelila je nekoliko savjeta. 

Lansiranje brenda ili proizvoda je sve složeniji i izazovniji zadatak za marketere, ali praćenje određenih principa može pomoći da se povećaju šanse za uspjeh, tvrdi globalna direktorica digitalnog marketinga kompanije Lego.

Hrvatski

INSTAGRAM MARKETING: Savjeti za uspješnu kampanju

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža danas, sa preko 700 miliona aktivnih korisnika koji dnevno objavljuju preko 95 miliona slika i video zapisa. Ukoliko Instagram do sada nije bio dio vaše strategije za digitalno oglašavanja, sada je idealno vrijeme da iskoristite njegov nevjerovatni potencijal.

Korisnici Instagrama, bilo privatni ili poslovni, najčešće se pitaju kakav sadržaj trebaju dijeliti, koliko često, koje je najbolje vrijeme za objavljivanje i sl. U nastavku slijede korisni savjeti koji daju odgovore na upravo ova pitanja.

Hrvatski