pregovaranje

Transformacija pregovaračkih vještina u globalnom okruženju

 

Promjene na tržištu, promjene u poslovnim procesima, digitalizacija, globalizacija, ulazak novih digitalno osviještenih generacija na tržište rada, definitivno malo toga je isto u zadnjih desetak godina. Kako god se tržište mijenja, mijenjaju se trendovi, konkurencija, mijenjaju se i zahtjevi, komercijalni uvjeti, te je i kompleksnost pregovaračkoga procesa veća. Ponuda novih proizvoda ili usluga, nova tržišta, kompleksnost opskrbnog lanca, novih tehnologija, veći ciljevi i planovi, sve su to stavke pregovora koje se mijenjaju u skladu sa rastom i širenjem poslovanja. 

 

Hrvatski

WIN LOSE NINDŽE: Poslanje-pregovarački sadist

Društveno prihvatljiva „agresija“ ili nepoznavanje vještine pregovaranja s „teškim“ osobama? Ne budite žrtve kriznih pregovora i uzvišenih faraona!

Kada se spomene pregovaranje, 86% ljudi pritom pomisli na stres, konflikt, iscrpljivanje, bijes, „režanje“ i negativne emocije. Većina pregovarača smatra da pozicije u pregovoru mogu biti samo popustljivost i nepopustljivost.

Hrvatski

Ritualizirano pregovaračko nasilje

„Tri posto dodatnog rabata ili vas moram zamijeniti za drugog dobavljača!", rekla je buyerica jednog velikog trgovačkog centra i kroz očnjake odrecitirala svoju ritualnu matricu: "Pa mi smo partneri, ili? Pretpostavljam da želite i dalje biti na našoj polici?" Preostali repertoar takvih "argumenata" je: "Zato jer mi to očekujemo!", "Zato jer smo dobili takav cilj od Uprave, "Mi smo među najvećima na tržištu i zato nam morate dati...", "Marža na vašim proizvodima pada i zato nam morate dodatno odobriti."

Hrvatski