NOBEL CORPORATION
26 godina kontinuiteta, povjerenja i vizije
Manager BiH 09 rujna, 2025
Izvor fotografije:
Manager.ba

Kako je jedan mali pionirski poduhvat izrastao u tržišnog lidera u oblasti filtriranja vode i električnog grijanja? Od strateških partnerstava s globalnim brendovima poput Atlantica i Atlas Filtri, preko edukacije tržišta, do razvoja jedne od najjačih digitalnih prisutnosti u branši – Nobel piše priču o ljudima, znanju, trudu i ustrajnosti. 


Ove jeseni obilježavamo 26 godina kontinuiranog poslovanja Nobel Corporation-a na tržištu Bosne i Hercegovine. Godine predanog rada, inovacija i izgradnje tržišta koje danas s ponosom nosi naš potpis.

Počeli smo kao pioniri, postali smo lideri. Tržište sistema za filtriranje vode i električnog grijanja razvijalo se s nama — ali nikada ispred nas. Ponosni smo što smo školovali mnoge od naših konkurenata, direktno i indirektno. Konkurencija je rasla, ali nas nije sustigla. Tržište se mijenjalo, potrebe su se rasle, a mi smo ih predviđali ili uvijek bili barem jedan korak ispred.

Od dana kada smo bili jedini uvoznik električnih konvektora, pa sve do danas — kada sa francuskim Atlanticom, našim strateškim partnerom, vodimo tržište ispred više od 80 konkurenata — nismo stali. U portfoliju se danas nalaze električni konvektori, radijatori, bojleri i električno podno grijanje, a svaki segment razvoja grijanja pratila je odgovorna reinvesticija profita u razvoj tržišta filtracije vode, za koje smo prije više od 20 godina predvidjeli kako će biti nužna potreba.  


Nobel – sinonim za čistu vodu

Danas, gotovo svaki ozbiljniji svjetski proizvođač opreme za filtriranje vode koji želi ući na tržište BiH, prvo dolazi u Nobel.

Nismo samo distributeri, već i edukatori tržišta. Projektanti, projektni uredi, industrijski pogoni, bolnice, laboratorije, hoteli i tisuće privatnih korisnika – svi oni danas znaju kako je filter za vodu postao standard domaćinstva.

Ponosi nas činjenica kako je upravo naš rad doprinio podizanju ekološke svijesti u zemlji. Iako je istina da nismo radili besplatno – svaki naš instalirani uređaj korisniku donosi od 10 do 100 puta veću uštedu u novcu, resursima, vremenu i zaštiti prirode.

Ipak, ponekad jesmo radili besplatno – na stotinama adresa gdje je bilo potrebno pomoći onima koji nisu imali sredstva. Za mnoge od tih korisnika i danas besplatno održavamo uređaje, bilo da je riječ o fizičkim ili pravnim licima, najčešće iz socijalnih kategorija. 


Milijuni kilometara i tisuće kontakata

Iza nas je više od 4.500.000 kilometara putovanja samo unutar BiH. Sudjelovali smo na više od 70 sajmova, održali stotine edukacija, kako za naše distributere, tako i kao gosti svjetskih proizvođača. Nedavno smo, kao jedini predstavnik sa Balkana bili na proslavi 50 godina postojanja našeg partnera Atlas Filtri u Italiji.

Telefoni naših djelatnika ne prave razliku između poznatog i nepoznatog broja – svaki korisnik ili kontakt je jednako važan, bilo da je riječ o kupovini, savjetu ili reklamaciji.

Ponosni smo na iznimno mali broj reklamacija, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu proizvoda, stručnosti ugradnje i servisu, kao i principu greške priznavati i ne ponavljati.


Nobel ne uči marketing – Nobel živi marketing

Naša digitalna prisutnost je rezultat dugogodišnjeg, sistematičnog ulaganja. Godišnje imamo preko 1.000.000 jedinstvenih posjeta na našoj web stranici, a svakodnevno 3.000–4.000 ljudi čita, uči, istražuje ili nešto kupuje na našem web shopu.

Partner u razvoju našeg web shopa i online identiteta je hrvatski Marker, s kojim imamo uspješnu saradnju dužu od 11 godina. Marker je vodeća kompanija u regionu kada je u pitanju izrada web shopova. Ali, i najbolja platforma ne vrijedi ništa bez sadržaja – a mi smo u svaki tekst, fotografiju, video i objavu uložili vrijeme, znanje i sebe.

Danas, kada mnogi uče što je content marketing, mi imamo iskustvo od 12-tak godina korištenja digitalnih alata za edukaciju, informiranje  oblikovanje tržišta.


Poslovanje s ljudskim licem

Jedan od razloga dugoročnog uspjeha leži i u našem odnosu prema partnerima, dobavljačima i – najvažnije – zaposlenicima.

Imamo djelatnika koji su u Nobelu više od 25 godina. Imamo mrežu distributera koja pokriva cijelu BiH. Imamo poslovne kontakte koji traju decenijama. Imamo preporuke koje ne blijede.

S razlogom nas prepoznaju i najodgovorniji ljudi vodećih svjetskih kompanija u branši – i imaju naše brojeve na brzo biranje.


Na kraju – hvala

Naš najveći ponos nisu brojke, nagrade, ni tržišni udjeli. Naš najveći uspjeh su ljudi.

Zato veliko hvala svima koji su ikada bili dio Nobel tima, a posebno onima koji ga danas čine – i njihovim obiteljima, koje su zajedno s nama brojali svaki pređeni kilometar na putu do vas – naših kupaca, korisnika i partnera.

Svako skladište je lako napuniti.

Umjetnost je zaslužiti kada kupac kaže: "Ja želim upravo vaš proizvod."


PR | Manager.ba

Povezani članci

1

2

Video
BOJAN SPASOJEVIĆ, DENDROLOG
Bilo bi sjajno kada bi Mostar dobio pravi arboretum
VEDRAN ŠIMUNOVIĆ, INTERA TP
U Mostaru ima posla za sve koji žele raditi
SLAVKO SIĆ, HOLDINA
Nafta, struja i cijene: Što nas čeka?