vranduk

Potpisan ugovor za izgradnju dionice Nemila – Vranduk na Koridoru Vc

Dionica Nemila – Vranduk u dužini od 5,67 kilometara veoma je značajna jer će spojiti dvije dionice koje su već u izgradnji, dionicu Poprikuše – Nemila na sjeveru, te dionicu Vranduk-Ponirak na jugu, čijom izgradnjom će biti omogućen promet bez prekida na svim navedenim dionicama.

 

U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je potpisan ugovor za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Nemila –  Vranduk.

Hrvatski

VIDEO Pogledajte što je do sada urađeno na poddionici Vranduk – Ponirak

Izvođač radova na poddionici Vranduk – Ponirak je konzorcij Azvirt L.L.C  i Hering d.d. Široki Brijeg.

 

Na poddionici Vranduk – Ponirak, koja je ukupne dužine 5,3 km, grade se dva mosta i tri vijadukta. Najveći opseg radova izvodi se na mostovima Vranduk 1 i 2.  Lijeva strana mosta Vranduk 1 je završena, a spajanje desne strane očekuje se za mjesec i po dana. Kod mosta Vranduk 2 završen je desni most, a spajanje lijevog se očekuje za dvadeset dana.

Hrvatski

Bliži se spajanje: Pogledajte kako izgleda gradilište mosta Vranduk

Do sada je iskopano 56 metara desne tunelske cijevi i 45 metara lijeve tunelske cijevi.

 

Na sektoru 4, poddionice Vranduk – Ponirak, u toku su radovi na kosinama iznad nivelete, priopćeno je iz Autocesta FBiH.

U desnoj tunelskoj cijevi tunela Vranduk izvodi se primarna podgrada, te se pristupilo iskopu i primarnom osiguranju iskopa.

Do sada je iskopano 56 metara desne tunelske cijevi i 45 metara lijeve tunelske cijevi.

Hrvatski

Tunel Zenica: 120 radnika na terenu, radi se 24 sata

Izvođač radova na izgradnji poddionice Vranduk – Ponirak je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH), dok nadzor nad izvođenjem radova vrši konzorcij DRI upravljanje investiciji d.o.o. (Slovenija) – DIVEL d.o.o. Sarajevo (BiH).

 

Na poddionicama Vranduk – Ponirak i Ponirak – Vraca u toku radovi na značajnim objektima: mostovima Vranduk 1 i Vranduk 2 te tunelu Vranduk i tunelu Zenica čija je ukupna dužina desne tunelske cijevi 3371,9 m, a lijeve 3324,1 metara.

Hrvatski

Od danas kroz tunel Vranduk u dva smjera

Od danas, 1. studenog/novembra, bit će ponovo pušten dvosmjerni promet u tunelu Vranduk, priopćili su iz Javnog poduzeća Ceste Federacije BiH.

Nakon puštanja dvosmjernog prometa kroz tunel, zbog montaže tunelske opreme, moguće su naizmjenične obustave prometa u noćnim satima, prenosi Anadolu Agency.

“Zahvaljujemo svim sudionicima u prometu na strpljenju i poštivanju režima prometovanja tijekom izvođenja radova na sanaciji tunela Vranduk i rekonstrukciji mostova Bosna IV i V”, navedeno je u priopćenju.

Hrvatski

Znamo kad će biti pušten dvosmjerni promet u tunelu Vranduk

Dvosmjerni promet u tunelu Vranduk, u obje kolovozne trake, trebalo bi da se pusti do kraja listopada/oktobra 2019. godine, kazali su za Akta.ba u JP Ceste Federacije BiH d.o.o.

Kako kažu, rokovi realizacije Projekta rekonstrukcija tunela Vranduk II i rekonstrukcija mostova Bosna IV i Bosna V, na magistralnoj cesti M-17, dionica Topčić polje – Lašva je početak iduće godine.

"Prema ugovoru, rok za završetak svih radova je 18.3.2020. godine", preciziraju iz Cesta FBiH.

Hrvatski