generacije

Uz njih su odrastale generacije, a evo kako su nas osvajali

Prema podacima magazina Forbes, 8 od 10 novih kompanija propadne u roku od 18 mjeseci.

To znači da su šanse 80% da novi poslovni pothvat "izgori" u manje od dvije godine.

One tvrtke koje uspiju, imaju životni vijek od 50 do 60 godina.

Potrebni su sjajan proizvod, vizionarski lideri, dobar brending i jasno strateško usmjerenje da tvrtka traje i traje.

Takvi primjeri postoje i svima su nam poznati brendovi prisutni i po više od stotinu godina.

Hrvatski

Što kupuju tradicionalisti i što ih pokreće?

Donedavno se stanovništvo po dobi dijelilo u samo dvije potrošačke skupine- mlade i odrasle.

Danas ih marketinški stručnjaci prepoznaju četiri, a uskoro će i više.

Najstarija generacija, tzv. tradicionalisti, rođeni su 1946. godine. 

Oni rođeni između 1946. i 1964. godine generacija su koju je američki Ured za statistiku nazvao "Baby Boomers" (aludirajući na poslijeratni boom novorođenčadi).

Treća je generacija X - rođenih između 1965. i 1979. 

Hrvatski