konkurencija

Kako analizu konkurencije iskoristiti u vlastitu korist?

 

 

Razumijevanje vaših konkurenata presudno je za održivi uspjeh u oštro konkurentnom poslovnom okruženju.  


Kao što je Sun Tzu rekao: "Upoznaj svog neprijatelja i upoznaj sebe, u stotinu bitaka nikad nećeš biti poražen", tako je i razumijevanje vaših konkurenata presudno za održivi uspjeh u oštro konkurentnom poslovnom okruženju.

Poznavanje snaga, slabosti, strategija i tržišne pozicije vaših konkurenata omogućuje vam donošenje informiranih odluka, prilagođavanje tržišnim promjenama i postizanje konkurentske prednosti.

Undefined

Prijetnja koju možda ne vidite

Kada neka kompanija postaje konkurencija drugima koje već djeluju na tržištu?

Za mnoge velike, multinacionalne svjetske brendove, druge kompanije ne postaju konkurencija sve dok ne djeluju u istoj mjeri i na sličnim tržištima.

Kao rezultat toga, globalne kompanije često ne obraćaju veliku pozornost na male brendove koji djeluju daleko izvan njihove globalne periferne vizije.

Danas, međutim, skala više nije recept za uspjeh, osobito ne u brzoj industriji potrošačkih roba (FMCG).

Hrvatski