POSLOVNI DOGAĐAJ
Tony Durham dolazi u Sarajevo!
manager.ba 04 listopada, 2022

Iskoristite jedinstvenu priliku i poslušajte predavanje svjetski poznatog marketing stručnjaka na 9. Sarajevo Marketing Summitu

 

Na 9. Sarajevo Marketing Summitu, 12. i 13. oktobra učesnici će imati priliku ekskluzivno poslušati svjetski priznatog stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca Tonyja Durhama ex P&G director of Shopper Design Evropa, Indija, Bliski istok i Afrika, koji će na najvećoj marketinškoj smotri u regionu govoriti o tome Kako iskoristiti znanje o ponašanju potrošača na mjestu prodaje.

 

 

Tony Durham rođen je u Velikoj Britaniji. Svoju karijeru počeo je davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gdje je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svjetskih brendova o tome kako mogu da promjene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Posljednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obilježio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.

Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mjesto gdje su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom svijeta i predstavljaju važan adut za mnoge svjetske kompanije.

 

Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i utjecaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.