PROMOCIJA
Predstavljen domaći kozmetički brand Gloria
Manager.ba BiH 09 veljače, 2018

U Sarajevu je održana promocija domaćeg branda prirodne, ručno rađene kozmetike Gloria. Predstavnici medija,  kao i ljudi iz javnog života, bili su u prilici čuti priču o smilju - hercegovačkom zlatu, ali i prednostima prirodne kozmetike u odnosu na komercijalnu te svima dragocjene savjete o njezi kože. 

Ovaj mladi brand iz Mostara predstavio je 45 luksuznih proizvoda Zlatne i Srebrne kolekcije namijenjenih njezi lica i tijela. 

”Brand prirodne kozmetike Gloria nastao je po originalnim recepturama koje su rezultat fitoaromaterapeutskog i farmaceutskog znanja, rada i istraživanja. Uvažavamo stroge standarde proizvodnje i koristimo najkvalitetnije 100% prirodne sirovine iz inozemstva“ – izjavila je fitoaromaterapeutkinja i vlasnica Gloria Volarić - Galić.

U izradi kozmetičkih preparata koriste se isključivo hladno prešana, nerafiniranim biljna ulja koja obiluju vitaminima i visokovrijednim masnim kiselinama koje su idealne za sve tipove kože. 

„Komercijalna kozmetika u velikoj većini slučajeva proizvodnju bazira na rafiniranim uljima iz kojih su odstranjene hranljive tvari kako bi im se produžio rok trajanja. Nakon nanošenja takvih preparata, koža u dubini ostaje „gladna" i suha, a lažni, kratkotrajni osjećaj njege zadržava se na samoj površini“ - priopćeno je na promociji. 

”Mirisi prirodne kozmetike potiču upravo od eteričnih ulja koja imaju laganu notu i nisu intenzivna. Pri prelasku na prirodne proizvode treba dati vremena sebi i koži kako bi osjetila blagodati prirode koje smo gotovo zaboravili“ - savjet je iz ove kozmetičke kuće.

Brand Gloria, naklonost brojnih korisnika stekao je u najvećoj mjeri linijom proizvoda Zlatne kolekcije čiji je glavni sastojak ulje smilja. On je glavni saveznik u borbi protiv bora, mrlja i drugih, svima omraženih, znakova starenja.

Osim proizvoda od smilja, brand Gloria,  može se pohvaliti luksuznim asortimanom za njegu tijela – Srebrnom kolekcijom, te linijom prozvoda za bebe i muškarce. Sirovine od kojih se spravljaju kreme su jestive, tako da nema bojazni od bilo kakve vrste kontraindikacija ili negativnih nuspojava na samoj površini kože.

”Zahvaljujući kvaliteti i originalnosti,  proizvodi branda Gloria uskoro će se naći i na svim značajnijim europskim tržištima što najbolje daje ocjenu naše vjerodostojnosti i ustrajnosti u stalnom napretku” – zaključila je Volarić - Galić.

Osim s gotovim proizvodima, nazočni su imali priliku upoznati se s načinima izrade i sastojcima koji se koriste, te su bili u prilici sami „kreirati“ svoju idealnu kombinaciju teksture kreme. 

Povezani članci

1

Video
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji