Kineski proizvođač kućanskih aparata Hisense sa svojim se Gorenjem nametnuo kao najveći slovenski izvoznik, značajno pretekavši Renaulta i nekoliko domaćih farmaceutskih kompanija.
Kada je 2018. Hisense kupio slovensko Gorenje, malo tko je očekivao ovakve rezultate. U tvornici u Velenju danas se proizvode televizori, perilice posuđa i hladnjaci, a potražnja za njihovim proizvodima u Europi je u stalnom porastu, prenosi kineska televizijska postaja CGTN iz slovenskog Velenja.
Hisense, kako javlja China Media Group (CMG), zauzima četiri posto europskog tržišta, no tvrtka si je postavila više ciljeve u bliskoj budućnosti.
“Europa je veliko tržište s puno potencijala. Cilj nam je dosegnuti 10 posto tržišta u dva segmenta 2025. godine, kako bismo uistinu postali brend druge razine u Europi“, rekao je predsjednik europskog ogranka Hisense Europe Jianmin Han.
Osnovano prije više od 70 godina u bivšoj Jugoslaviji, Gorenje je proizvodilo i izvozilo kućanske aparate diljem Europe, no prije pet godina, suočeno s jakom konkurencijom, suočilo se s teškom odlukom - ili se integrirati u veći sustav ili se odlučiti za laku, ali i neizbježan pad. Odlučili su pozvati kineski Hisense da kupi Gorenje, stoji u izvješću.
Seebiz / Manager.ba