A "SAMO" SU STARTUP
Budućnost turizma je u digitalizaciji
Manager 02 prosinca, 2023
Izvor fotografije:
Ilustracija Manager.ba

Rentlio, koji je razvio vlastite aplikacije za centralno upravljanje rezervacijama i prodajom u turizmu, takozvani Property Management System i Channel Manager, u ovoj godini je do sada već uspješno obradio rezervacije vrijedne skoro 218 milijuna eura. Na eVisitor je preko Rentlia prijavljeno više od pola milijuna turista.

 

Zadarski startup proteklog je mjeseca u Zadru okupio više 250 hotelijera i tehnoloških stručnjaka u drugom izdanju konferencije Rentlio Rediscover.

Marko Mišulić, osnivač i izvršni direktor Rentlija ukazao je na nedovoljnu digitalnu transformaciju u hrvatskom turizmu.


Novi pristup

- Tehnološki najrazvijenije tvrtke u industriji su i dalje digitalne putničke agencije koje kroz svoje usluge direktno uzimaju 17 posto prihoda hotela - kaže Mišulić, čiji je startup lider u digitalizaciji hrvatskog hotelijerstva, ali i vodeći hrvatski turistički startup s preko 13.000 smještajnih jedinica u 40 zemalja diljem svijeta.

Mišulić navodi kako hotelijeri imaju veliku priliku, koja je ujedno i prilika za Rentlio.

- Kako bi se smanjila ovisnost hotelijera o posredničkim booking platformama, hotelijeri moraju ulagati više sredstava u tehnologiju kako bi gosta prebacili s neizravnih rezervacija na booking na stranicama hotela - kaže Mišulić te dodaje kako, dakako, "direktni kanali nisu besplatni, ali su itekako isplativi".

Navodi kako je Rentlio time napravio veliki iskorak u cloud kroz model detaljnih izvještaja i statistike te Rentlio Pay, najnoviju uslugu tvrtke za automatsku naplatu rezervacija u hotelima.

Paul Jeszenszky, bivši direktor performance marketinga Airbnba, počasni gost konferencije Rentlio Rediscover, kazao je da iako je imao 7,5 puta manji budžet od Booking.com-a koji je raspolagao s 3,8 milijardi dolara za marketing, imao je bolje rezultate jer se fokusirao na ‘customer love‘.


Emocija ključna

- Najmoćniji alat u privlačenju novih korisnika i zadržavanju postojećih jest Word of Mouth - WoM. Nema tih popusta ili nagradnih kredita koji se mogu mjeriti sa snagom osobne preporuke - kaže Jeszenszky.

Dodaje kako se to ne postiže bez rada.

- Morate ponuditi gostu razlog kako bi pozitivno pričao o vašem hotelu, emociji ili dodati vrijednost njihovom boravku. Što im bolje iskustvo ponudite, to će vas i više voljeti - zaključuje Jeszenszky.


Jutarnji list | Manager.ba

 

Najnovije vijesti
Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti