POSLOVNI SAVJETI
6 loših poslovnih navika kojih biste se trebali riješiti do kraja godine
Dijana Perić BiH 17 listopada, 2017

Uz brojne emailove, brainstorming novih ideja, rad na prezentaciji i razmišljanje o ručku, jasno je zašto se ponekad osjećamo umorno i imamo osjećaj kao da ne držimo sve konce u rukama.

I iako je sasvim uredu da je vaš raspored popunjen i da ste zauzeti – važno je s druge strane riješiti se obveza koje nisu trebale na vašoj listi biti od početka i fokusirati se na ostvarenje vaših želja. To možete napraviti uz ovih šest savjeta.

#Sklonite telefon iz vašeg okruženja
Iako nam je telefon sjajan pomagač kada je u pitanju namještanje alarma ili provjeravanje to do liste, s druge strane on je krivac za konstantno provjeravanje poruka na društvenim mrežama, kao i označavanje prijatelja na svim cool memo fotografijama na koje naiđemo. Dakle, riješenje se krije u tome da telefon odmaknete od sebe, utišate zvuk notifikacija i okrenete zaslon prema dolje.

#Nemojte si zadavati previše posla
Prije nego se uključite u još jednu poslovnu avanturu, imajte na umu broj obveza koji vas čeka i naučite prioritizirati vaše dužnosti. Nemojte se plašiti ili stidjeti se reći vašim kolegama da im ne možete pomoći s projektom ili prihvatiti novu obvezu.

#Poslijepodnevno spavanje ne treba biti duže od sat vremena
Jer, kad se probudite, čeka će vas duga lista obveza i vrlo vjerojatno ćete biti pospani i ne motivirani za obveze koje vas čekaju. Zato, ukoliko drijemate, postavite si alarm i probudite se kroz 20-40minuta, nakon buđenja radite stvari koje će vas brzo razbuditi (slušanje glazbe, kava, razgovor s prijateljima) i kad pokušavate biti produktivni, nemojte biti u ležećem položaju i raditi.

# Imajte uredan radni prostor
Naravno da ne morate imati sve našiljene olovke, savršeno posložen uredski pribor i rokovnike i dokumente posložene abecedno, no, svaki dan na početku i na kraju dana izdvojite pet minuta za uređenje vašeg radnog stola. Ne želite da vašu fokusiranost smanjuje neuredan stol ili ostaci hrane na stolu.

#Uvijek imajte popis obveza i raspored
Kako biste uvijek imali kontrolu nad vašim obvezama...
Imajte svoj raspored uvijek dostupan i pregledan, pokušajte organizirati obveze po važnosti i držati se plana rada koliko to okolnosti dozvoljavaju.

#Prestanite se uspoređivati s drugima
Ne smijete dozvoliti da vam činjenica da je Marko dobio unaprijeđenje 2 mjeseca prije vas ili Ivana opet radi na novom projektu, čini nesigurnima i stvara osjećaj manje vrijednosti. Svatko od nas ima unikatan set sposobnosti i poslovnu pozadinu, zato, dok god iznova učite i otkrivate nove hobije, fokusirate se na ciljeve i okružujete se ljudima koji vas inspiriraju, rezultati neće izostati.

Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti