TVORNICA VRIJEDNA 30 MILIJUNA KM
Čitlučki Union Foods otvara tvornicu čipsa i tortilja u Orašju
Manager BiH 01 studenog, 2023

Bosna i Hercegovina uskoro će dobiti tvornicu za proizvodnju tortilja i tortilja čipsa u koju je čitlučki Union Foods uložio više od 30 milijuna KM.

 

Građevinski objekti su završeni i u tijeku je dobivanje potrebnih dozvola za upotrebu, potvrdio je Damir Juka, direktor Union Foods-a za portal Akta.ba.

"Oprema za proizvodnju tortilja je uvezena i instalirana kao i dio opreme za proizvodnju tortilja čipsa. Do sada je u ovaj projekt investirano oko 30 milijuna KM. U tijeku je testiranje opreme i probna proizvodnja tortilja", rekao je Juka.

Objekat je površine 8.900 metara četvornih i namjera je biti najveća tvornica tortilja i tortilja čipsa u regiji.

 

 

Union Foods d.o.o. je društvo utemeljeno 1997. godine u Čitluku. Osnovna djelatnost tvrtke je distribucija rashlađenih i nerashlađenih proizvoda. Rast tvrtke omogućilo je uvođenje voćnih jogurta i mliječnih deserta na tržište Bosne i Hercegovine devedesetih godina prošlog stoljeća.

Union Foods se nakon toga formira u distributera rashlađenih proizvoda i vrlo brzo postaje jedan od vodećih distributera u tom segmentu. Osim distribucije, izuzetno bitan segment poslovanja Union Foods-a je proizvodnja i ugostiteljstvo prije svega Herceg Etno selo Međugorje i vinarija Hercegovina produkt.

 

Manager.ba

Juka je najavio kako proizvodnja tortilja počinje početkom naredne godine, a proizvodnja tortilja čipsa počinje par mjeseci kasnije.

"Glavna izvozna tržišta bit će zemlje regije", rekao je.

Gradnja tvornice u Orašju počela je prošle godine, a kompanija Baupartner je izvela građevinsko-zanatske radove. Do sada je već zaposleno više od 20 radnika, a kako je ranije najavljeno planirano je zaposliti 48 radnika u jednoj smjeni. Nakon dvije godine, očekuje se kako će ovaj broj porasti na 81.

Akta | Manager.ba

 

Najnovije vijesti
Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti