proizvodi

Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda

Drugu godinu zaredom u BiH biraju se proizvodi koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama. 

Prema istraživanju jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda.

Ta brojka je promjenjiva u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za naše tržište ona ne prelazi 400.

Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija.

Hrvatski

Raste većina poslovnih segmenata Atlantic Grupe

Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2018. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 332 miliona eura, što u odnosu na isti period prethodne godine predstavlja rast od 4,1% ukoliko isključimo uticaj prodane uslužne proizvodnje sportske prehrane usljed prodaje proizvodnih pogona belgijskom Aminolabsu.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 39,5 miliona eura i veća je za 5,3%, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla 8,8% na 22,3 miliona eura.

Hrvatski

Za 12. rođendan 112 vrijednih nagrada

– Povodom obilježavanja 12 godina poslovanja u BiH, dm drogerie markt d.o.o., vodeća kompanija u kategoriji drogerija na našem tržištu, želi nagraditi vjernost svojih kupaca rođendanskom nagradnom igrom.

U narednih 14 dana, tačnije od 27.6. do 10.7., u dm prodavnicama širom BiH kupci su pozvani da okušaju svoju sreću i osvoje jednu od 112 vrijednih nagrada!

Hrvatski

Industrijska proizvodnja u aprilu viša za 2,1 posto

Ukupna desezonirana industrijska proizvodnja u BiH u aprilu u poređenju sa martom ove godine bilježi pad za 1,7 posto, dok u odnosu na april 2017., kalendarski prilagođena, bilježi rast za 2,1 posto.

Proizvodnja trajnih proizvoda za široku potrošnju u aprilu u odnosu na mart ove godine veća je za 5,7 posto, a intermedijarnih proizvoda za 1,3 posto, dok je proizvodnja netrajnih proizvoda za široku potrošnju manja za 0,7 posto, kapitalnih proizvoda za 1,5 posto, a proizvodnja energije manja je za 8,5 posto.

Hrvatski

Katar zabranio proizvode iz Saudijske Arabije i UAE-a

Katar je naredio u subotu svim trgovinama u zemlji da povuku s polica robu iz skupine zemalja predvođene Saudijskom Arabijom, koje su prošle godine bojkotirale Dohu.

Direktiva ministarstva privrede odnosi se na proizvode iz Saudijske Arabije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Bahreina i Egipta.

Inspektori će obilaziti trgovine kako bi se uvjerili u primjenu direktive, po ministarstvu.

Hrvatski

Kinezi sve više vjeruju svojim proizvodima nego američkim i europskim

Veliki dio Kineza rođenih prije 1985. godine i dalje smatra američke i europske brandove kvalitetnijim i pouzdanijim u odnosu na kineske kompanije.

U posljednje vrijeme, a pogotovo kod mlađih ljudi, sve je veća popularnost kineskih kompanija i domaćih proizvoda. Koliko se situacija promijenila u posljednje vrijeme objasnio je novinarima Business Insidera milijarder William Li, osnivač kompanije koja proizvodi električne automobile Nio, konkurenta Teslinim automobilima.

Hrvatski

Za godinu dana kroz «BH. korpu» Hoše marketa prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača

Godinu dana nakon predstavljanja «BH. korpe” Hoše komerc marketa u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova interes potrošača je sve veći, a povećanje indeksa prodaje je 70 do čak 100 posto. «Kupujemo domaće jer na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi», najčešći su komentari bh. građana. Za godinu dana kroz BH. korpu je prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača.

Hrvatski

Ovo je poput Švedske

Novinari HRT-a posjetili su prije nekoliko dana hercegovačku kompaniju Violeta. Kako sami kažu, ono što su vidjeli u BiH nalik je Švedskoj. Ono što su navikli vidjeti na Zapadu, ovaj put našli su u našoj zemlji. U emisiji Labirint donose priču o Violeti – priču o uspjehu, ostanku i opstanku.

Pogled s visine na hercegovačko mjesto Grude prilično se promijenio. Nekad jedna od tri najnerazvijenije općine u BiH danas je na vrhu najrazvijenijih. Na put do vrha doveo ih je poduzetnik Petar Ćorluka.

Hrvatski

Uskoro na tržištu novi brand “Green Farm”

EURO STIL, kompanija kćerka HIFA OIL, uskoro će u sektoru proizvodnje hrane na tržište plasirati novi brand Green Farm. Radi se o zdravim prehrambenim proizvodima koji će dobrim dijelom biti proizvedeni u saradnji sa domaćim farmerima.  

Brend Green Farm obuhvatit će razvoj kompletnog prehrambenog sektora kompanije. Planirane su u osnovi dvije linije, sjemenke i orašasti proizvodi, te zamrznuti proizvodi - poseban projekat čija realizacija je u pripremnoj fazi.

Hrvatski