Eurostat

Kome je sladoled donio najviše?

U Europskoj je Uniji 2023. godine proizvedeno 3,2 milijarde litara sladoleda, službeni je podatak Eurostata, statističke agencija EU. Manje je to nego prethodne, 2022. godine, za 1,4%. 

 

Najveći proizvođač sladoleda nije Italija. Najviše saldoleda proizvedeno je u Njemačkoj, 612 milijuna litara, pa u Francuskoj (568 milijuna litara) i tek onda u Italiji 527 milijuna litara sladoleda.

Hrvatski

Gdje je u Europi najniža, gdje najviša, a kolika je satnica u BiH?

Analiza Eurostata usporedila je cijenu rada među zemljama Europske unije. Najniži troškovi rada po satu su u Bugarskoj (9,3 eura), a najviši u Luksemburgu (53,9 eura). 


Prema podacima Eurostata među najnižim satnicama su one u Rumunjskoj (11 eura) i Mađarskoj (12,8 eura), dok, s druge strane, u Danskoj dosežu 48,1 eura i Belgiji 47,1 eura. 

Hrvatski

Digitalne platforme najviše gostiju donose hrvatskoj obali Jadrana

Samo u posljednjoj četvrtini prošle godine jadranski je dio Hrvatske dobio 23,7 milijuna noćenja preko digitalnih platformi Airbnb, Booking.com, Expedia i TripAdvisor.


Preko digitalnih platformi Airbnb, Booking.com, Expedia i TripAdvisor, na području Europske unije lani je rezervirano 678,6 milijuna noćenja, 13,8% više nego 2022. kada je rezervirano 596,5 milijuna noćenja.

Hrvatski

Hrvatska "vodeća" po udjelu turizma u BDP-u

Novo istraživanje Eurostata pokazalo je kako je Hrvatska najovisnija o turizmu od svih zemalja Europske unije.

 

Istraživanje koje je bilo dragovoljo prikupljanje podataka o satelitskim računima turizma 2022. godine nije obuhvatilo Bugarsku, Grčku, Cipar, Mađarsku, Maltu i Poljsku, ali je zato obuhvatilo i nečlanice Unije, Island i Švicarsku.

Hrvatska je po udjelu turizma u BDP-u na razini 11%, dok je prosjek EU-a 4,5%.

Hrvatski

Društveni mediji glavni oblik komunikacije u svakoj drugoj tvrtki

Broj poduzeća u Europskoj uniji koja koriste društvene medije u stalnom je porastu, pa je tako u 2017. godini gotovo svaka druga tvrtka koristila takav oblik komunikacije, pri čemu su one iz Hrvatske blago ispod tog prosjeka, pokazuju podaci Eurostata.

Naime, u protekloj godini 47 posto poduzeća u EU, od onih s najmanje deset zaposlenih koja su sudjelovala u istraživanju, koristilo je barem jedan od različitih tipova društvenih medija, što je porast od 17 postotnih bodova u odnosu na 2013. godinu, navodi se u izvješću europskog statističkog ureda.

Hrvatski