klijenti

Postoje znakovi koji govore kada kupac nije vrijedan

 

Nije svatko tko plaća vašu robu ili uslugu dobar za vaš biznis. Uvijek postoje manipulatori i toksični klijenti, koji se trebaju izbjeći, bez obzira na to koliko vam treba novac.

 

"Kupac je uvijek u pravu." Ova izjava je mantra uslužnih djelatnosti otkako je svijeta i vijeka. I uopće nije istinita, smatra magazin business.com.

Hrvatski

10 stvari koje će privući klijenta baš kod vas

Ako ste do sad mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što mušterije najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta klijenata.

 

Prema nedavno provedenom istraživanju koje je provela ‘The Raing Group’, saznajemo kojih su to deset stvari koje će klijenta privući vama, a ne nekoj drugoj konkurentnoj kompaniji.

 

1.       Nove perspektive i ideje

Undefined

Kako da se kupci zaljube u vašu tvrtku?

Veći su troškovi pridobivanja novih klijenata nego zadržavanja postojećih i zato je izuzetno važno brinuti o klijentima i činiti sve da se osjećaju ugodno. Ponekad ih treba i usrećiti i pokušati ih pridobiti da dovedu i prijatelje. Nesretni klijenti, s druge strane, širit će svoje nezadovoljstvo.

U biti, cilj je kupce „natjerati“ da se zaljube u vašu tvrtku.

Trebaju biti toliko zagrijani da vole brend, preporučuju ga drugima i ne odu konkurenciji.

Undefined