web shop

Najčešće pogreške koje radite pri vođenju web shopa - 1. dio

Vođenje e-commerce projekta nije nimalo lak posao. Važno je uvijek biti u trendu, pratiti novosti i savjete stručnjaka.

Obratite pažnju na nedostatke koji bi mogli usporiti poslovanje web shopa.

Gdje možete pogriješiti i što biste trebali popraviti?

Za vas smo odabrali 10 najčešćih pogrešaka, a ako se pronađete na popisu, predlažemo da greške popravite u što kraćem roku.

1. Natrpani elementi na naslovnici

Hrvatski

Što pokloniti za Božić? Izradite vodič za kupovinu poklona i privucite kupce u web shop!

Prva nedjelja adventa je iza nas, a Božić se približava sve brže i brže. Uz ovaj najiščekivaniji blagdan u cijelog godini, približava se i kraj godine.

To znači da će svaki web shop biti zatrpan pisanjem izvještaja, organizacijom godišnjih odmora, pisanjem blagdanskih emailova za klijente i partnere, naručivanjem plata za blagdanski domjenak, pisanjem blogova, promocijom online ponude, stvaranjem primamljivih božićnih paketa… 

Hrvatski

Je li vaš web shop spreman za blagdansku ludnicu? Kupci sigurno jesu!

Napokon nam dolazi najljepše razdoblje u godini. Božić! 

Vrijeme kad smo svi nekako neobjašnjivo sretni, svi se volimo, svima nam se zacakle oči od gledanja božićnih žaruljica i ukrasa, a što je najvažnije - svi se volimo darivati, tj. kupovati abnormalno velike količine stvari od kojih nam je većina njih totalno nepotrebna.

Hrvatski

Psihologija jednog gumba: zašto ljudi vole stiskati po CTA poljima?

Sve što radite na svom web shopu baš vam se čini dobro. Em imate dobre fotke, em ste baš dobro opisali te proizvode...

I oni blogovi koje pišete baš su zabavni i rado se čitaju.

No nitko ne živi samo od stavljanja lijepih slikica i pisanja lijepih riječi. Sadržaj koji ste napisali mora na neki način natjerati posjetitelje na akciju. I tu dolazi jedan veliki šareni gumb. Rozi slon u staklarskoj radnji kojeg posjetitelji jednostavno moraju dodirnuti tzv. Call To Action button (CTA).

Hrvatski

Ostanite simpatični Googleu i nakon preseljenja web shopa na novu adresu

Već godinama vodite uspješni web shop (ili web stranicu). S vremenom ste napredovali, proširili online ponudu, sve ste popularniji u online svijetu, zaprimate sve više online narudžbi i online posao je prerastao postojeći web.

Jedini logični korak je unaprijediti postojeći web shop novim elementima i mogućnostima - uljepšati ga novim web dizajnom, proširiti mogućnosti online plaćanja, nabaciti nove mogućnosti filtriranja proizvoda, pa i možda dodati onsite tražilicu. Zašto ne?

Hrvatski

Kada se offline i online svijet spoje: kako promovirati web shop u offline svijetu?

Vlasnik ste offline trgovine i napokon ste odlučili svoje cijenjeno prisustvo proširiti i na online svijet. Izradili ste web shop ili web stranicu i što sada?

Naravno, sav svoj trud uložit ćete u planiranje online marketinških strategija jer tako možete ubiti dvije muhe jednim udarcem - promovirat ćete i web shop i postojeću offline trgovinu.

To je zaista pametna ideja jer se svi vaši postojeći i potencijalni kupci nalaze na internetu. Tako ćete u trenutku odmah vrlo lako doći do širokog broja publike te steći reputaciju brenda i svojih proizvoda.

Hrvatski

Top 7 Googleovih besplatnih alata za svaki web shop

Bilo da vodite web shop ili web stranicu na kojoj promovirate svoje usluge, pišete blogove ili se bavite online marketingom i SEO optimizacijom vjerojatno imate tipičan odnos ljubavi i mržnje prema Googleu.

Međutim, bez obzira volite li Google ili ne, morate priznati jednu stvar - Google nudi mnogo besplatnih, praktičnih i korisnih alata za svako online poslovanje.

Hrvatski

7 zlatnih savjeta kako dobiti vrhunske i kvalitetne fotografije za web shop

Otvarate web shop? Za početak trebate tri stvari: web shop platformu koja će ispuniti sve vaše zahtjeve, kvalitetan web studio koji će izraditi web shop prema posljednjim standardima i imati zapanjujuće fotografije svojih proizvoda.

Srećom, možemo vam pomoći sa sve tri stavke!

Tvrtka smo koja ima:

- vlastitu web shop platformu (Marker CMS) preko koje posluje više od 100 web shopova i koje godišnje ostvaruju promete preko 100 milijuna kuna,

Hrvatski