digitalni marketing

3 osnovna cilja oglašavanja na Google AdWords

Slaže te li se kako je uvijek cilj oglašavanja, povećanje zarade.  Međutim nekada se do toga cilja dolazi na razne načine. Nekada je to malo kraći a nekada duži put.

 

Pa tako kada pitam klijente što je cilj njihove kampanje, naravno da je odgovor kratak i jasan, zarada. Što je i logično.

Međutim kako doći do te zarade postoje određeni načini.

Kampanja može biti uspješna i ako vam nitko ne klikne na oglas. Kako? Saznajte dalje čitajući ovaj tekst.

 

Ovo su 3 cilja koje kampanje na Googlu AdWords mogu imati

Hrvatski

Zašto su društvene mreže odlične za male tvrtke?

Društvene mreže su slične društvenom životu: zabavne, zahtjevne, nekad zbunjujuće, nespretne, uspješne… Prisutnost na većem broju društvenih mreža, kada se sve zbroji, vremenski je zahtjevno.

 

To je kao da imaš veći broj grupa prijatelja kojima trebaš posvetiti vrijeme i u nekom trenutku shvatiš da je to nemoguće.

Zove jedan frend, pa drugi, pa treći… i svima isti odgovor: „Javiiiit ćuu seee!“.

 

Hrvatski

Title tag upute za početnike tj. kako napisati naslov za Google

Znate li što je title tag? Znate li gdje ga možete upisati? Znate li čemu služi? Znate li kako ga pravilno koristiti? Znate li radite li greške s title tagom?
Jeste li na ijedno od ovih pitanja odgovorili s NE? Onda je bar dio ovog teksta za vas.

Kako to već obično biva, počet ćemo pisati od početka. 

Što je to title tag?

Title tag je naslov. Ali ne bilo koji naslov. 

Hrvatski

Facebookove raketne promjene: što nam donosi Explore Feed

Bavite li se uopće Facebookom?

U Hrvatskoj je on alfa i omega društvenih mreža.

Koriste ga čak i naši penzioneri kako bi vidjeli što ima novog s unucima u Irskoj i Njemačkoj.

Facebook oglašavanje tek je u posljednjih godinu dana uzelo maha u Hrvatskoj.

Jedan od razloga je što je Facebook drastično smanjio organske dosege pa su tvrtke postale svjesne da nema nikakvih pomaka ako samo plaćaju svog community managera.

Reći ćemo vam sljedeće:

Hrvatski

[SlideShare] 5 vrsti sustava vjernosti koji stvarno funkcioniraju

Stigao je vikend i vi krećete u veliku nabavku namirnica.

Vidjeli ste kako u trgovini A na akciji imaju banane i deterdžent za pranje rublja, no u trgovini B ste član programa vjernosti i skupljate bodove za popuste.

U koju ćete se trgovinu uputiti?

Nakon kratkog razmišljanja, odlučujete se za trgovinu B, jer zaključujete kako će vam kupovina u toj trgovini dugoročno ipak donijeti veće uštede i pogodnosti.

U tom trenutku cilj sustava lojalnosti je ispunjen: kupca čekaju dodatne pogodnosti, a trgovcu je osigurano da mu se kupac vraća.

Hrvatski

Psihologija jednog gumba: zašto ljudi vole stiskati po CTA poljima?

Sve što radite na svom web shopu baš vam se čini dobro. Em imate dobre fotke, em ste baš dobro opisali te proizvode...

I oni blogovi koje pišete baš su zabavni i rado se čitaju.

No nitko ne živi samo od stavljanja lijepih slikica i pisanja lijepih riječi. Sadržaj koji ste napisali mora na neki način natjerati posjetitelje na akciju. I tu dolazi jedan veliki šareni gumb. Rozi slon u staklarskoj radnji kojeg posjetitelji jednostavno moraju dodirnuti tzv. Call To Action button (CTA).

Hrvatski

Homepage vs. landing page: kamo slati posjetitelje za veću online prodaju?

Vjerujemo da svi znate što je homepage ili ti ga početna stranica.

Kao što joj samo ime kaže, to je glavna stranica vašeg web shopa ili web stranice. Prigodna dobrodošlica svim online posjetiteljima. Štoviše, ona je kao virtualna poslovna vizitka, predstavlja ulazna vrata trgovine, prvi je dojam kojim se predstavljate ostatku online svijeta.

Hrvatski

Video, fotografije i komentari korisnika: sadržaj koji podiže konverziju

Jesu li vam ikad rekli kako vam web shop divno izgleda i izuzetno je funkcionalan i brz? Da da - sve to stoji, a posjetitelja baš i nema.

Ne možete očekivati kako ćete pokrenuti web stranicu ili shop pa će kupci, jedan po jedan, u nju kapati. To je isto kao kada otvorite trgovinu od cigle, lijepo je uredite i opremite, a mušterija - nema.

Hrvatski