digitalni marketing

Jesu li i koliko se danas koriste tradicionalni kanali marketinga?

 

U eri u kojoj dominira najsuvremenija tehnologija i digitalna komunikacija, moglo bi se postaviti pitanje jesu li tradicionalni oblici marketinga još uvijek relevantni.

S usponom društvenih medija, optimizacijom pretrage na internetu, marketingom influensera i drugim digitalnim strategijama, lako je pretpostaviti kako su tradicionalne marketinške metode postale zastarjele. Međutim, pažljiviji pogled otkriva kako ove provjerene tehnike i dalje igraju značajnu ulogu u suvremenom marketinškom okruženju.

Hrvatski

Rušenje moći ‘beauty influencera‘ pretvara pobunjenike u nove – ‘influencere‘

Na tisuće korisnika TikToka i Instagrama odlučilo je snimiti ‘deinfluencing‘-videa, slaviti taj pokret jer, kako tvrde, njime potkopavaju konzumerizam i educiraju publiku o boljoj i mnogo povoljnijoj alternativi razvikanim i skupim proizvodima i brendovima, na čemu su utjecajnici dizali golemu lovu

 

Piše: Sandra Babić, Lider magazin

 

Hrvatski

Zašto su društvene mreže odlične za male tvrtke?

Društvene mreže su slične društvenom životu: zabavne, zahtjevne, nekad zbunjujuće, nespretne, uspješne… Prisutnost na većem broju društvenih mreža, kada se sve zbroji, vremenski je zahtjevno.

 

To je kao da imaš veći broj grupa prijatelja kojima trebaš posvetiti vrijeme i u nekom trenutku shvatiš da je to nemoguće.

Zove jedan frend, pa drugi, pa treći… i svima isti odgovor: „Javiiiit ćuu seee!“.

 

Hrvatski

Title tag upute za početnike tj. kako napisati naslov za Google

Znate li što je title tag? Znate li gdje ga možete upisati? Znate li čemu služi? Znate li kako ga pravilno koristiti? Znate li radite li greške s title tagom?
Jeste li na ijedno od ovih pitanja odgovorili s NE? Onda je bar dio ovog teksta za vas.

Kako to već obično biva, počet ćemo pisati od početka. 

Što je to title tag?

Title tag je naslov. Ali ne bilo koji naslov. 

Hrvatski

Facebookove raketne promjene: što nam donosi Explore Feed

Bavite li se uopće Facebookom?

U Hrvatskoj je on alfa i omega društvenih mreža.

Koriste ga čak i naši penzioneri kako bi vidjeli što ima novog s unucima u Irskoj i Njemačkoj.

Facebook oglašavanje tek je u posljednjih godinu dana uzelo maha u Hrvatskoj.

Jedan od razloga je što je Facebook drastično smanjio organske dosege pa su tvrtke postale svjesne da nema nikakvih pomaka ako samo plaćaju svog community managera.

Reći ćemo vam sljedeće:

Hrvatski

[SlideShare] 5 vrsti sustava vjernosti koji stvarno funkcioniraju

Stigao je vikend i vi krećete u veliku nabavku namirnica.

Vidjeli ste kako u trgovini A na akciji imaju banane i deterdžent za pranje rublja, no u trgovini B ste član programa vjernosti i skupljate bodove za popuste.

U koju ćete se trgovinu uputiti?

Nakon kratkog razmišljanja, odlučujete se za trgovinu B, jer zaključujete kako će vam kupovina u toj trgovini dugoročno ipak donijeti veće uštede i pogodnosti.

U tom trenutku cilj sustava lojalnosti je ispunjen: kupca čekaju dodatne pogodnosti, a trgovcu je osigurano da mu se kupac vraća.

Hrvatski

Psihologija jednog gumba: zašto ljudi vole stiskati po CTA poljima?

Sve što radite na svom web shopu baš vam se čini dobro. Em imate dobre fotke, em ste baš dobro opisali te proizvode...

I oni blogovi koje pišete baš su zabavni i rado se čitaju.

No nitko ne živi samo od stavljanja lijepih slikica i pisanja lijepih riječi. Sadržaj koji ste napisali mora na neki način natjerati posjetitelje na akciju. I tu dolazi jedan veliki šareni gumb. Rozi slon u staklarskoj radnji kojeg posjetitelji jednostavno moraju dodirnuti tzv. Call To Action button (CTA).

Hrvatski

Homepage vs. landing page: kamo slati posjetitelje za veću online prodaju?

Vjerujemo da svi znate što je homepage ili ti ga početna stranica.

Kao što joj samo ime kaže, to je glavna stranica vašeg web shopa ili web stranice. Prigodna dobrodošlica svim online posjetiteljima. Štoviše, ona je kao virtualna poslovna vizitka, predstavlja ulazna vrata trgovine, prvi je dojam kojim se predstavljate ostatku online svijeta.

Hrvatski