Vještine koje uključuju dizajn softvera, razumijevanje interneta, inovativne marketinške taktike i slične ključne su za poduzetnike koji si ne mogu odmah priuštiti skupo tehničko osoblje
Za uspjeh na tržištu, poslodavac treba puno više od samog znanja struke kojom se bavi. Vještine koje uključuju dizajn softvera, razumijevanje interneta, inovativne marketinške taktike i slične ključne su za poduzetnike koji si ne mogu odmah priuštiti skupo tehničko osoblje. Stoga bi poduzetnici u svim granama trebali biti upoznati s ovim područjima kako bi bili konkurentni na tržištu.
1. Popularni programi za poslovno okruženje
Programi kao što je Microsoft Office paket trebali bi biti jako dobro poznati poduzetnicima, jer iako postoji i napredniji softver za istu namjenu, većina ljudi poznaje upravo njih.
2. Pohrana podataka u cloudu
Poduzetnik bi trebao biti trebao s lakoćom vladati sa stranicama za skladištenje datoteka na internetu, kako ih lako mogao dijeliti sa djelatnicima i suradnicima. Aplikacije kao što su Evernote i Trello pomažu povećati produktivnost i organiziranost, i uče korisnike kako osigurati datoteke online.
Poznavanje tih alata vrlo je korisno.
3. Web dizajn
Možete naravno zaposliti nekoga da vam napravi stranicu, ali znati kako vaša stranica zapravo funkcionira je nezamjenjivo. Web dizajner vam neće biti na raspolaganju uvijek kad treba napraviti izmjene i nadopune ali vi hoćete.
4. Grafički dizajn
Dizajn je prvo što upada u oko klijentima koji gledaju vaš proizvod. Čak i ako nemate namjeru sami dizajnirati stranicu, trebate imati oko za dizajn da biste bili vidjeli radi li osoba kojoj ste platili predano. Trebate naučiti osnovne i naprednije tehnike dizajna u programima kao što su Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign i drugima.
5. Društvene mreže
Poduzetnik koji misli da su društvene mreže samo za dopisivanje, slike beba, ljubimaca ili večere, u dubokoj je zabludi. Društvene mreže postale su vrlo važno sredstvo oglašavanja u skorom svakom poslovnom sektoru.
Jedino što vam treba za pokrenuti profil na društvenim mrežama je želja za publikom, a bez publike nema prodaja. Umjesto da nekoga zaposlite da vam održava Facebook ili Twitter profil, manji poduzetnici bi to trebali naučiti raditi sami.
Kad ovladate vođenje društvenih mreže i druge vještine na ovoj listi, na dobrom ste putu ka boljem poslovanju i postajete bolji poslodavac.
Stratego / Manager.ba