POZITIVAN PRIMJER
Pokrenuli biznis s dva stroja, sad zapošljavaju 110 radnika
Manager.ba/biznisinfo.ba BiH 04 lipnja, 2019

Avdo Delibašić prije rata je radio u kompaniji specijaliziranoj za proizvodnju pjene za namještaj. Po okončanju rata, odlučio je svoje iskustvo iskoristiti za vlastiti biznis, pa je pokrenuo proizvodnju u napuštenom kulturnom centru. Tada je imao jedan stroj za rezanje, i jednu za mljevenje materijala, i trojicu radnika.

S obzirom na poslijeratnu obnovu zemlje, potreba za namještajem je rasla, pa je kompanija izgradila novu tvornicu.

Deset godina kasnije, kompanija Delibašić Poliuretani prerasla je u jednog od vodećih proizvođača madraca u BiH.

Podsjetimo da je ova firma iz Kaknja vlasnik brenda “Moj San”.

Posao koji je Avdo započeo nastavila je njegova kćerka Beadisa Delibašić, koja je danas generalni menadžer kompanije koja zapošljava više od 110 ljudi.

– Oko 80 posto naših proizvoda se proda u Bosni i Hercegovini, a ostatak izvozimo u Hrvatsku, Sloveniju, Sjevernu Makedoniju, Crnu Goru i Austriju – kaže Delibašić.

Dodaje da je najveći izazov bio pozicionirati brend na domaćem tržištu, jer ljudi ovdje nisu imali mnogo povjerenja u domaće brendove namještaja.

Njihove napore prepoznala je i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD). Tim banke, kroz Program savjetovanja malih biznisa, pomogao je kompaniji u mnogim oblastima, uključujući kontrolu kvaliteta, oranizacionu strukturu, planiranje, IT, web development i online prodaju.

Program povezuje male biznise sa lokalnim konsultantima i međunarodnim savjetnicima koji im pomažu da se transformiraju i povećaju konkurentnost.

– Uveli smo visoke standarde kontrole kvalitete i zajedno sa sjajnim timom koji imamo, uspjeli smo se pozicionirati kao snažan lokalni brend koji se može natjecati sa međunarodnim proizvođačima – kazala je Delibašić.

Firma Delibašić Poliuretani danas snabdijeva mnoge domove madracima ali i mnoge hotelske lance u Sarajevu i drugdje.

– Stalno radimo na unaprijeđenju proizvoda, razvoju i investicijama u proizvodne kapacitete, te u edukaciju naših prodajnih predstavnika. Na taj način ostajemo konkurentni – navodi Delibašić.

Tagovi:
Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti