JAVNE NABAVKE
Pogledajte koje firme su dobile najveći broj ugovora u 2019. godini
Manager.ba/akta.ba BiH 10 siječnja, 2020
Izvor fotografije:
akta.ba

U 2019. godini na tronu su se našli Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka koje su ostvarile 1.207 ugovora.

 

Poslovni portal Akta.ba donosi listu od 20 top kompanija koje su u 2019. godini napravile najbolje poslovne rezultate po broju ostvarenih ugovora (broju dobijenih tendera).

U 2019. godini na tronu su se našli Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka koje su ostvarile 1.207 ugovora.

Slijedi BH Telecom d.d. Sarajevo sa 1.154 ugovora, Phoenix d.o.o. Bijeljina sa 1.024 ugovora, JP NIS Službeni list BiH Sarajevo sa 965 ugovora, R&S d.o.o.Sarajevo sa 953 ugovora...

Pregled TOP 20 po broju dodijeljenih ugovora u 2019. godini

 

Svakako u navedenoj analizi treba uzeti u obzir činjenicu da telecomi imaju najveći broj realiziranih ugovora iz razloga što dobivaju ugovore za usluge mjesečne fiksne telefonije.

U 2018. godini na tronu su se našli Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka koje su ostvarile 1.097 ugovora. Slijedi BH Telecom d.d. Sarajevo sa 988 ugovora, R&S d.o.o. Sarajevo sa 978 ugovora, Univerzal-DO d.o.o. Doboj sa 967 ugovora, JP NIS Službeni list BiH sa 879 ugovora, Semikem  d.o.o. Sarajevo 802 ugovora...

 

Pregled TOP 20 po broju dodijeljenih ugovora u 2018. godini

 

U Analizi, Akta.ba poslovnog portala u 2017. godini listu je predvodila kompanija Interpromet d.o.o. iz Novog Grada sa 697 ugovora, potom slijede Phoenix d.o.o. Bijeljina sa 596 ugovora, Semikem  d.o.o. Sarajevo sa 540 ugovora, R&S d.o.o. Sarajevo  sa 394 ugovora, Hercegovinalijek d.o.o. Mostar sa 346 ugovora...

Pregled TOP 15 po broju dodijeljenih ugovora u 2017. godini

 

Iz tri zadnje analize za 2017., 2018. i 2019. godinu  primjetan je porast dobijenih ugovora. 

(Napomena: Podaci su izvučeni iz baze javnih nabavki Akta.ba portala /dodjele ugovora)

Povezani članci

1

2

Tagovi:
Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti