Vesna Beganović

Vlasnik Binga upisan kao 70-postotni vlasnik VIA Media

Podaci iz sudskog registra pokazuju da je većinski vlasnik VIA Medie postao Senad Džambić, te u ukupnom kapitalu koji iznosi 10.000 KM sudjeluje sa 70 posto, odnosno 7.000 KM.

 

Senad Džambić, vlasnik Binga, upisan je u sudskom registru kao vlasnik 70 posto kapitala marketinške agencije ViA Media.

U travnju/aprilu je objavljeno da je Bingo grupacija akvizirala agenciju Via Media, ali nije obznanjeno koliki udio je tom prilikom kupljen.

Hrvatski

Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

 

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji sa jednom od vodećih bh. marketinških agencija Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni dio.

Hrvatski

Vesna Beganović dobitnica priznanja PR Days Mostariensis

Vesna Beganović, CEO Via Media dobila je priznanje na održanoj konferenciji PR Days Mostariensis.

Plaketa je dodijeljena za izuzetan doprinos razvoju odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija u jugoistočnoj Europi. 

"Njena strast je kombiniranje kreativnosti i inovativne tehnologije u službi razvoja biznisa, a mi najbolje znamo da je ovo vrijedno priznanje otišlo u PRave ruke", navode iz Via Medie.

 

Hrvatski

Na tržištu UAE prisutni su samo najbolji i najjači igrači

Prvog maja Via Media je proslavila godinu dana rada u Dubaiju. Prva godina je u svakom biznisu najteža, ali s obzirom na njihovo dvadetogodišnje iskustvo, vrlo brzo su se integrirali u poslovnu zajednicu, strukovne događaje i medije, tako da je izlazak na UAE tržište dobra strateška odluka, tvrdi osnivačica i direktorica Vesna Beganović.

U razgovoru za Akta.ba kaže da su kratkom periodu ostvarili saradnju s klijentima koji cijene iskustvo i znanje, ali gdje su ideje i kreativnost na prvom mjestu.

Hrvatski

Via Media na Međunarodnom investicijskom forumu u Dubaiju

Male zemlje poput Bosne i Hercegovine ne mogu se takmičiti sa velikim svjetskim igračima u kontekstu količine ekonomskog output-a, ali mogu proizvesti tehnološku inovaciju za koju će saznati cijeli svijet i omogućiti ekonomski razvoj i bolje pozicioniranje države. Također, pozicioniranje jedinstvenosti turističke destinacije može biti brzi generator prihoda za zemlju, jer turizam kao industrijska grana multiplicira pozitivne efekte na sve ostale grane. 

Hrvatski