KOMPANIJE
Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media
manager.ba/media-marketing.com BiH 06 travnja, 2021

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

 

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji sa jednom od vodećih bh. marketinških agencija Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni dio.

Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja.

 

Ljiljana Kunosić

 

Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od većih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije.”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo, Tuzla.

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

Vesna Beganović

 

“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno.”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.

Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.

 

Haris Mujanović

 

Biti dio jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca. Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”

Povezani članci

1

2

Video
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo
DAN KARIJERA ZŠEM-a
Individualnim pristupom studentima, stvaramo ohrabrene mlade intelektualce