transport

Sve više kamiona i sve manje vagona

Poslije brodskog, željeznički transport je sljedeći najjeftiniji. Bosna i Hercegovina nema morskih luka, a željeznice kao da se svjesno zanemaruju. 


Cestovni prijevoz tereta u Bosni i Hercegovini je toliko dominantan da izaziva čuđenje i zabrinutost za opći razvoj društva. Poslije brodskog, željeznički transport je sljedeći najjeftiniji, ali Bosna i Hercegovina nema morskih luka. No, željeznice kao da se svjesno zanemaruju, piše Al Jazeera.

Hrvatski

Udruga poslodavaca poziva gospodarstvenike više koristiti željeznice

 

 

"Jedan od načina na koje bismo mogli ublažiti problem koji se javlja sa transportom roba jeste korištenje kapaciteta Željeznica FBiH u većoj mjeri nego što je to bio slučaj do sada. Željeznički prijevoz bi mogao preuzeti transport roba u onim dijelovima BiH gdje funkcionira željeznički promet"

 

Hrvatski

Rail Cargo Logistics – BH prošle godine prevezao 300.000 tona roba

Rail Cargo Logistics - BH d.o.o., međunarodna univerzalna špedicija i vodeći logističar u segmentu pružanja outsourcing logističkih usluga u BiH, prošle 2017. godine je za svoje klijente prevezao 300.000 tona tona različitih roba što predstavlja povećanje od 10 % u odnosu na 2016. godinu.

Razlog za ovo povećanje je konkurentska prednost koja se ogleda u kompletnom outsourcing servisu, digitaliziranom procesu upravljanja logistikom, kao i savremeno opremljenom logističkom centru, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Rail Cargo Logistics – BH d.o.o.

Hrvatski