tradicija

Što je šljiva ljudima Prozor-Rame?


Rujan je mjesec šljive u Prozoru-Rami. Obitelji se okupljaju, a šljivici ožive grajom, smijehom i razgovorom. Zašto tolika ljubav ljudi ovog kraja prema ovom voću?

 

Zbog šljive mnogi Ramljaci na radu u inozemstvu ili drugim mjestima vraćaju se u rodni kraj: peče se nadaleko poznata 'ramska šljivovica', pripremaju se domaće delicije. O šljivi se pišu pjesme, uz šljivovicu se generacije raduju i tuguju, a svake godine šljiva ima i svoj sajam.

Hrvatski

BRENDOVI NAŠEG DJETINJSTVA: Važno je zvati se Zdenka

Srebrni trokutići u koje je umotan Zdenka topljeni sir i njegov prepoznatljivi logotip nezaobilazan su dio odrastanja brojnih generacija na ovim prostorima. 

Od vrtića do škole i fakulteta, vojske, ekskurzije, izleta, za doručak, ručak ili večeru gotovo svatko se susreo s prepoznatljivim srebrnim trokutićima u koje je umotan Zdenka topljeni sir.

Hrvatski

Ova kompanija napravila je svoj prvi oglas u 158 godina postojanja

U moru oglasa osiguravajućih društava uglavnom ćete naletjeti na one smiješne i zabavne oglase kojima žele privući publiku.

Među njima su Allstate, State Farm, Progressive i naravno Geico koji pomoću humora pokušavaju povezati ljude sa svojim uslugama.

 

Prva kampanja u njihovoj stoljeće i pol dugoj tradiciji

 

Hrvatski

TRADICIJA OD 1946.: Novi dispečerski centar i mobilna aplikacija

Sarajevo taxi otvorio je novi dispečerski centar, koji je, prema riječima predsjednika Udruženja sarajevskih taksista Envera Suljagića, najmoderniji u regiji. 

Putem aplikacije ”Moj taxi” u dispečerskom centru mogu se pratiti sva vozila Sarajevo taxija, što prije svega doprinosi sigurnosti i efikasnosti taksi prijevoza u gradu.

 

 

Hrvatski