odjeća

Odjeća koja grije pomoću aplikacije

Tehnološke novotarije donijele su transformacije na različitim poljima, pa su na red stigli i zimski odjevni predmeti budućnosti koji bi mogli ukinuti slojevito oblačenje, te donesu revoluciju među džempere i drugu toplu odjeću.

Naime, radi se o odjevnim predmetima koji se kontroliraju preko aplikacije, na kojima je tim stručnjaka iz Kanade radio u prethodne tri godine.

Hrvatski

Odjeća koja raste s vama

Dizajner Ryan Yasin iskoristio je svoja znanja iz aeronautičkog inženjerstva kako bi razvio održivu garderbu koju mogu nositi i bebe od tri mjeseca, ali i djeca od tri godine.

Svi roditelji dobro znaju da je odjeća kod djece kratkog vijeka, jer je mališani brzo prerastu.

Ovo je slučajno shvatio i mladi dizajner Ryan Yasin, kad je otišao kod sestre upoznati nećaka.

Hrvatski

Poljska modna kuća LPP stiže u BiH

Poljska modna kuća LPP - Lubianiec Piechocki and Partnerzy širi svoje tržište, pa je tako najavila i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine 2019. godine, piše Poljski seenews.com.

"Zadaća LPP-a je da svake godine uđe barem na jedno novo tržište", rekli su iz kompanije.

LPP je globalna kompanija koja je prisutna na preko 20 tržišta, među kojima su Hrvatska, Srbija, Bugarska, Rumunija…

Hrvatski

Odjeću kupuju samo za foto na Instagramu, a potom je vraćaju

Prema anketi koju je naručila kompanija za kreditne kartice Barclaycard, gotovo jedan od 10 kupaca u Velikoj Britaniji (9%) priznaje kupovinu odjeće samo za snimanje fotografije na društvenim medijima. 

Nakon što "outfit dana" objave na društevnim mrežama vraćaju ga u prodavnicu. 

Anketa sa 2.002 odraslih pokazala je da to najčešće rade starije osobe 35-44 godina, a muškarci su brojniji od žena. 

Hrvatski

Prva H&M radnja u BiH bit će otvorena 2019.

H&M je zvanično potvrdio da će 2019. godine u BiH otvoriti svoju prvu radnju.

Osim informacije da će svoju prvu prodavnicu u BiH otvoriti slijedeće godine više detalja nije saopćeno.

Podsjetimo, mediji u BiH su početkom lipnja objavili da je ovaj trgovački lanac već registrirao firmu u BiH, čime je otvoren put za otvaranje poslovnice.

Hrvatski

Zašto uspješni ljudi nose istu odjeću svaki dan?

Svakog dana donosimo stotine odluka: da li da spavam malo duže ili ne? Kada bih trebao/la krenuti u školu/na posao? Da li da danas idem u teretanu? Ako da, kada da idem? Šta ću jesti za večeru? Da li da radim duže danas ili da idem kući?

Postoje stotine stvari o kojima moramo odlučivati svaki dan. Neke odluke su važne, ali većina njih su trivijalne. Nažalost, istraživanja pokazuju da je naš kapacitet za donošenje dobro promišljenih odluka ograničen.

Hrvatski

U Tešnju se pravi odjeća za brendove Versace, Cavali, Dolce&Gabbana…

Tijekom 19 godina kompanija Contessa u Tešnju je proizvela više od 2 miliona različitih odjevnih predmeta, isključivo na zahtjevno evropsko tržište. Prošle godine uložili su znatan novac u proširenje kapaciteta pa se mogu očekivati još veći uspjesi.

Proizvode isporučuju i takvim imenim kao što su: Versace, Cavali, Dolce & Gabbana, Diadora, Sportalm, Moschino, Uni&forma, Goretex i drugi, javlja ZOS radio. 

Hrvatski