PRODAJA BRENDOVA
Vlasnik Zare seli poslovanje na internet
Manager.ba/Bankar.me Svijet 06 rujna, 2018
Izvor fotografije:
Zara

Španjolski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira da najkasnije do 2020. godine preseliti prodaju svih svojih brendova na internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu.

Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac prodavnica odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim kompanijama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu najavio da će sistem naručivanja odjeće putem interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

Inditexovi brendovi uključuju: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih prodavnica.

Internet prodaja organizirana je na 49 tržišta.

“Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke prodavnice”, naglasio je Isla.

Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41 posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na nivou grupe od 10 posto.

To znači da kompanija još uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na Internetu.

  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
Povezani članci

1

2