Mastercard

Mastercard na vrhu, u sredini Visa, a dolje sve ostale

Prema podacima Centralne banke Bosne i Hercegovine, u našoj je zemlji krajem 2022. godine bilo 2.333.131 aktivnih kartica, za razliku od 2021. godine kada ih je u upotrebi bilo 2.218.929.

 

I dalje je vodeći kartični brend na tržištu Mastercard sa 1.541.267 kartica u upotrebi i 66,0 posto tržišnog udjela. Slijedi ga Visa sa 773.691 kartica i 33.16% udjela na tržištu.

Hrvatski

Mastercard će prihvaćati kriptovalute

Iz MasterCarda su u srijedu najavili integraciju kriptovaluta u svoju mrežu kasnije ove godine.

 

Svi koji drže bitcoin, u nadi da ona tek pronalazi svoje nove neslućene visine, ranije ovog tjedna dobili su vjetar u leđa nakon što je Tesla objavila da su u siječnju uložili 1,5 milijardi dolara u tu kriptovalutu.

To je samo po sebi bilo dovoljno da bitcoin odleti na novi rekord od preko 48.000 dolara, a čini se kako bi to mogao biti samo početak.

Iz MasterCarda su u srijedu najavili integraciju kriptovaluta u svoju mrežu kasnije ove godine.

Hrvatski

"MasterCard" briše ime iz svog loga

Kompanija "MasterCard" priopćila je da će poslije više od pola stoljeća ukloniti svoje ime sa loga, ali će ostati crveni i žuti krug. 

Tako se “MasterCard” pridružuje nekolicini brendova poput "Nikea" i "Applea" koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime, prenosi AP. 

"MasterCard”, kako se dodaje, nastoji se posljednjih godina pozicionirati kao "tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja". 

Hrvatski

Kartice obavezan suputnik turista iz Bosne i Hercegovine

Kompanija Mastercard predstavila je savjete za putovanja koji mogu da pomognu putnicima da na svakom koraku svojih putovanja uživaju u sigurnosti i praktičnosti koju donose elektronska plaćanja, počevši od planiranja i rezervacije smještaja pa sve do boravka na odabranoj destinaciji.

Kada putuju u inostranstvo, ljudi se u sve većoj mjeri oslanjaju na pogodnosti elektronskih plaćanja i gledaju na njih kao na sastavni dio odmora.

Hrvatski

Mastercard studija pokazuje da je naredna digitalna granica konverzacijska trgovina

Kompanija Mastercard predstavila je danas rezultate istraživanja o mogućnostima i izazovima konverzacijske kupovine. U izvještaju „Ima li nekoga tamo? Davanje glasa konverzacijskoj kupovini“, Mastercard otkriva da potrošači iznad svega vrednuju praktičnost, a ispunjavanje njihovih očekivanja je ključno za masovno usvajanje konverzacijske trgovine.

Hrvatski

MasterCard prijeti da otme primat Visi na bh. tržištu

Iako je Visa još uvijek tržišni lider na kartičarskom tržištu Bosne i Hercegovine, Mastercard koji je do prije nekoliko godina značajno zaostajao, sasvim joj se primakao po tržišnom udjelu i prijeti da preuzme primat, pokazuje analiza Indikator.ba Plus. 

Visa i Mastercad apsolutno su najzastupljeniji brendovi kartica na kartičarskom tržištu Bosne i Hercegovine. 

Od ukupno 2.005.213 kartica, koliko je na tržištu BiH bilo na kraju 2017. godine, 49,9 posto ih pripada brendu Visa, a 49,0 posto brendu Mastercard. 

Hrvatski