kupci

Simbioza marketinga i trgovine

Marketing i prodaja svakako su srodni pojmovi unutar ekonomskih aktivnosti. Tržište je suživot povoljan za oba člana simbioze marketinga i trgovine, ovih dvaju bliskih ekonomskih organizama čija dugotrajna i kvalitetna interakcija povoljno utječe na razvoj i trgovine i marketinga.

Marketing i trgovina često se spominju u odvojenom kontekstu kao dva područja ekonomije.

Hrvatski

Koliki je značaj boja u komunikaciji s kupcima?

Preferencije potrošača i koncept trgovine mijenjali su se tijekom povijesti. Trgovina je u svojim počecima bila samo alat pomoću kojega su ljudi ispunjavali svoje potrebe. Važno je napomenuti i to da je u početku sva moć bila na strani prodavača. Oni su bili ti koji su imali nešto što zadovoljava potrebe kupaca i mogli su upravljati ponudom i cijenom.

Hrvatski

Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda

Drugu godinu zaredom u BiH biraju se proizvodi koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama. 

Prema istraživanju jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda.

Ta brojka je promjenjiva u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za naše tržište ona ne prelazi 400.

Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija.

Hrvatski

Tesco i Carrefour najavili partnerstvo, kupci se mogu veseliti nižim cijenama?

Britanski Tesco i francuski Carrefour najavili su trogodišnje partnerstvo za koje se vjeruje da će se pozitivno odraziti na njihovu ponudu i cijene, javlja The Guardian.

Ugovor će formalno biti potpisan tijekom sljedećih mjeseci, a definirat će točne uvjete suradnje. Predviđa se da će partnerstvo prvenstveno biti fokusirana na zajedničku nabavu brendiranih proizvoda, ako i razmjenu dobara.

Predstavnici oba trgovinska lanca naglašavaju da je glavni cilj njihove suradnje unaprjeđenje kvalitete i kvantitete ponude.

Hrvatski

Oprez prilikom vraćanja stvari koje vam ne pašu, Amazon blokira one koji to čine prečesto

Amazonovi kupci neugodno su se iznenadili kada ih je, umjesto potvrde o kupnji, na mail adresama dočekala vijest o odbijanju. Najmanje jednom kupcu, piše Fortune, Amazon je zatvorio račun i onemogućio otvaranje drugog.

Kako mu nije bilo jasno zbog čega mu je onemogućena kupnja, nazvao je službu za korisnike, a agent mu je rekao da je račun blokiran zbog previše vraćanja artikala. Drugi su otkrili kako ih je Amazon tražio konkretne razloge povratka robe iako su ih jasno naveli na web stranicama kroz odgovarajući formular.

Hrvatski

Kinezi sve više vjeruju svojim proizvodima nego američkim i europskim

Veliki dio Kineza rođenih prije 1985. godine i dalje smatra američke i europske brandove kvalitetnijim i pouzdanijim u odnosu na kineske kompanije.

U posljednje vrijeme, a pogotovo kod mlađih ljudi, sve je veća popularnost kineskih kompanija i domaćih proizvoda. Koliko se situacija promijenila u posljednje vrijeme objasnio je novinarima Business Insidera milijarder William Li, osnivač kompanije koja proizvodi električne automobile Nio, konkurenta Teslinim automobilima.

Hrvatski

Kakvi su to kupci 21. stoljeća?

Dostupnost informacijama, nove tehnologije, mogućnost izbora i prilika za jednostavno i efikasno dijeljenje iskustava i mišljenja je u mnogome promijenilo navike i zahtjeve potrošača.

Kompanije se još uvijek polako i uglavnom vrlo sporo prilagođavaju novim željama onih zbog kojih postoje i opstaju ali se postepeno suočavaju s novim trendovima. Istraživanja i analize pokazuju da su pravi i veliki izazovi tek pred nama i da će se ponašanje potrošača znatno promijeniti. 

Hrvatski