komunikacija

PDV prijave u BiH podnosit će se i putem mobilnog telefona

Uprava za indirektno oprezivanje u Bosni i Hercegovini (UIO BiH) omogućila je obveznicima indirektnih poreza u Bosni i Hercegovini da PDV prijavu podnesu na bilo kojem mjestu, uz internet vezu, a u narednom periodu bit će omogućeno da to urade i putem mobilnog telefona – najavila je pomoćnica direktora UIO u Sektoru za informacione tehnologije Svjetlana Perković.

Hrvatski

Zašto brandovi u ovoj godini moraju biti “ljudski” više nego ikada?

Kako ulazimo u ovu godinu svaki razgovor koji vodimo u vezi s poslovnom budućnošću svodi se na vJeštačku inteligenciju, automatizaciju, robotizaciju i slično.

Sve te inovacije vode ka smanjenju povezanosti sa suradnicima, potrošačima i širom zajednicom.

Danas potrošači uglavnom vole komunicirati s aparatima više nego s ljudima, kolege uglavnom rade od kuće a društvene organizacije prije komuniciraju preko društvenih mreža nego uživo.

Hrvatski

4 odlike ljudi visoke emocionalne inteligencije

Činjenica je da ljude više privlače simpatične osobe, tako nešto je jednostavno u ljudskoj prirodi. Ljudi žele raditi posao s osobama koje im se sviđaju. No ipak, kada malo pogledate oko sebe, primijetit ćete da mnogim ljudima učenje navika simpatičnih ljudi nije prioritet. Oni emocionalnu inteligenciju ne smatraju potrebnom da bi izgradili odlične odnose i privlačili nove uspjehe.

Hrvatski

Koliki je značaj boja u komunikaciji s kupcima?

Preferencije potrošača i koncept trgovine mijenjali su se tijekom povijesti. Trgovina je u svojim počecima bila samo alat pomoću kojega su ljudi ispunjavali svoje potrebe. Važno je napomenuti i to da je u početku sva moć bila na strani prodavača. Oni su bili ti koji su imali nešto što zadovoljava potrebe kupaca i mogli su upravljati ponudom i cijenom.

Hrvatski

NIKE razvija zanimljivu aplikaciju pomoću koje možete probati tenisice

Rad sa ljudima je težak, najbolje to znaju prodavci.

Možda imaju loš dan, nervozni su, imaju puno toga na pameti i prema vama će biti drski. 

S druge strane, kupcima se možda baš i ne razgovara sa osobljem, možda ne žele osjetiti pritisak da nešto moraju kupiti samo zato što su angažirali radnika da im pomogne.

Zato kompanija Nike radi na tome da vam olakša kupovinu tenisica i učini je jednostavnijom po pitanju međuljudskih odnosa, prenosi Novac.

Hrvatski

CONFIG: Poboljšanje komunikacije pomoću team buildinga

Svjesni smo da tehnološka komunikacija napreduje brže nego li ljudska, no učinke neverbalne komunikacije u međusobnom komuniciranju ne može nadomjestiti nijedno tehnološko dostignuće. Važnost komunikacije ogleda se u korelaciji efikasnog sustava komuniciranja i efikasnosti tvrtke, komunikacija unutar tvrtke je osnova za efikasnost i produktivnost.

Hrvatski

Označen četvrt stoljeća od početka promjene ljudske komunikacije

Bilo je dovoljno nekoliko dodira prstima po tipkovnici računala i povijest je stvorena. Prvi SMS s osobnog je računala poslao Britanac Neil Papworth.

“Poruka je bila: ‘Sretan Božić!’ U to vrijeme to s mobitela niste mogli poslati, ali ste mogli primiti poruku, pa sam je poslao s računala. Trebalo je još godinu dana da se omogući slanje SMS-a s mobitela”, objasnio je Neil Papworth.

Hrvatski

United Media kupuje agenciju Direct Media

United Media predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtjev za odobrenje kupovine 100 odsto udjela u kompaniji Direct Media na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtjev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora, prenijela je N1, televizija u vlasništvu United Medije.

Hrvatski

Osniva se prvo Udruženje komunikatora u javnom sektoru

 

Focus konferencija je najavila osnivanje Udruženja komunikatora u javnom sektoru u Bosni i Hercegovini, prvog ove vrste u regiji koje će raditi na afirmaciji i osnaživanju ove struke.

Proteklog petka u sarajevskom hotelu Hollywood, pod motom „bliže ljudima“, okupili su se vodeći stručnjaci Bosne i Hercegovine iz područja struke odnosa s javnošću unutar javne uprave i javnih tvrtki, s ciljem razmjene znanja i iskustva.

Hrvatski