Fis Vitez

Preminuo osnivač kompanije FIS Pero Gudelj

Kako je potvrđeno iz prodajnog centra Fis Vitez, preminuo je njegov osnivač Pero Gudelj.

 

Pero Gudelj je bio jedan od najboljih bh. privrednika, suvlasnik Fis Viteza i osnivač firme Mali Fis.

Za njegovu poduzetničku karijeru ne veže se niti jedna afera, uposlenici su ga voljeli jer je unatoč poslovnom carstvu ostao, kako kažu, prizeman i human.

Pero Gudelj rođen je 26. maja 1955. godine u selu Gornja Večerska u Vitezu.

Hrvatski

Gudelj u Vlašić ulaže preko 100 milijuna KM

Mali Fis” d.o.o. Vitez namjerava u zoni Mudrike-Rakite graditi novi kompleks koji bi se sastojao od turističko-ugostiteljskog kompleksa, proizvodnje zdrave hrane, izgradnje štrala za uzgoj životinja i drugo, a sve u svrhu proširenja turističkih i ugostiteljskih sadržaja na ovoj bosanskohercegovačkoj planini.

 

U pismu namjere investitor je istakao namjeru da investira preko 100 milijuna KM u ove turističke sadržaje, a investiranje bi se odvijalo u nekoliko faza.

Hrvatski

INTERVJU Gudelj planira prodaju FIS-a, ulazi u nove investicije

Jedan od najpoznatijih bh. poduzetnika, Pero Gudelj, otkriva da namjerava prodati svoj 50-postotni udio u jednoj od najvećih domaćih kompanija – „Fis Vitez“, i novac uložiti u razvoj megaprojekta na Vlašiću.

 

Gudelj, koji se veoma rijetko pojavljuje u medijima, ekskluzivno za BiznisInfo.ba otkriva što će sve sadržavati projekt na Vlašiću koji će realizirati preko svoje kompanije „Mali FIS“, čiji je 100-postotni vlasnik.

Hrvatski

FIS Vitez dominira među mješovitim trgovcima u BiH

Domaći trgovački lanac FIS iz Viteza dominira u mješovitoj trgovačkoj maloprodaji u Bosni i Hercegovini, eBay je vodeći u internet prodaji, dok je Avon dominantan u direktnoj prodaji, nalazi su istraživanja Euromonitora. 

U 2017. FIS, pionir robnih kuća u Bosni i Hercegovini, ponovno je otkrio nekada popularne formate i prilagodio ga suvremenim potrebama potrošača u zemlji, oslanjajući se na veliki prodajni prostor za ponudu potrošačima “sve na jednom mjestu” za sve njihove potrebe za prehrambenim i neprehrambenim proizvodima, navodi Euromonitor u analizi.

Hrvatski