Coca-Cola

Coca-Cola HBC Adria dobila novog glavnog direktora

Početkom srpnja Dimitris Rompis preuzeo je dužnost glavnog direktora poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria, sa sjedištem u Zagrebu. Bit će zadužen za upravljanje poslovanjem tvrtke u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. 

 

Dimitris Rompis izgradio je karijeru dugu 25 godina unutar Coca-Cola Hellenic Beverage Company, pridonoseći poslovanju na brojnim tržištima i obnašajući različite rukovodeće funkcije. U poslovnu jedinicu Adria dolazi s pozicije glavnog financijskog direktora (CFO) Coca-Cole HBC Rumunjska.

Hrvatski

Coca-Cola ponovno pokušava mijenjati recepturu

Čini se kako je Coca-Cola, bez velike pompe, modificirala formulu jednog od svojih potrošačima najomiljenijih proizvoda. 

 

Coke Zero, popularna verzija kole bez kalorija, sada prema novoj recepturi sadrži ekstrakt stevije, zaslađivač biljnog podrijetla koji se dugo reklamira kao prirodna alternativa šećeru. Kako prenosi Daily Mail Online, ova promjena je, čini se, uvedena oko rujna 2024. godine, kada je popis sastojaka za američko tržište ažuriran novim dodatkom.

Hrvatski

Coca-Cola se sve više oslanja na mliječne proizvode

Kada je James Quincey postao izvršni direktor Coca-Cole 2017. godine, smanjivala se potražnja za gaziranim napicima zbog njihovog učinka na zdravlje. Prilagođavajući se, Coca-Cola je odlučila proširiti ponudu izvan gaziranih i zaslađenih napitaka. 

 

Ključni korak bila je proizvodnja mlijeka. Coca-Cola je s američkim proizvođačem mliječnih proizvoda Select Milk Producersom još 2012. osnovala kompaniju Fairlife.

Hrvatski

Kako je Coca Cola zaradila 8 milijardi dolara u 3 mjeseca - ali ne od prodaje Coca Cole

Prema kvartalnom izvješću, Coca-Cola je u prvim mjesecima ove godine ostvarila 8 milijardi dolara prihoda, pet posto više nego u istim mjesecima lani, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Coca-Cole i Coca-Cole Zero neznatno je porasla.

Mediji prenosi kako njihovi brendovi kave i čaja stagniraju.

S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest posto u odnosu na godinu prije.

Hrvatski

Nekoliko zanimljivih činjenica o ”ocu modernog dizajna”

Raymond Loewy se često naziva „ocem modernog dizajna“, a igrao je značajnu ulogu u dizajniranju brojnih klasika u dvadesetom stoljeću.

Među njegovim poznatijim radovima su S1 lokomotiva, Sears Coldspot frižider, Greyhound Scenycruiser i upečatljiva bijelo-plava livreja za Air Force One.

Loewy je bio poznat po elegantnom i čistom aerodinamičnom dizajnu, i čak se pojavio na naslovnoj strani magazina Time-a 1949. godine.

 

Coca-Cola dobiva moderan izgled

 

Hrvatski

Coca-Cola na tržište lansirala alkoholna pića

Coca-Cola je u Japanu lansirala svoje prvo alkoholno piće sa ukusom limuna, pokušavajući da iskoristi potencijal novih tržišta i potrošača.

Ovaj proizvod ima za cilj osvojiti prije svega mlade koji vole da piju, a naročito žene, prenosi BBC.

Coca- Cola je ovaj potez nazvala "jedinstvenim" u svojoj povijesti dugoj 125 godina, od kada postoji, a tržištu su ponudili tri nova pića koja sadrže od 3 do 8 posto alkohola.

Hrvatski

Kampanja za prve pletene i tkane bilborde u finalu prestižnog festivala u Rimu

Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija.

Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM i McCann Beograd odličan je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno.

Hrvatski