Svaka tvrtka na neki način vodi podatke o svojim klijentima. Neke od njih podatke svojih kupaca znaju napamet, neke ih zapisuju u bilježnice, a neke vode elektronske tablice. Sve ovo već predstavlja određeni oblik CRM (Customer Relationship Management: upravljanje odnosima s klijentima).
Budući da svaki od gore navedenih pristupa praćenju klijenata ima značajne nedostatke, razvijaju se računalni sustavi posebno dizajnirani za rad s klijentima. CRM sustav nam pomaže kod stjecanja novih klijenata i podizanja razine zadovoljstva postojećih korisnika zbog čega će se klijenti rado vraćati na naša prodajna mjesta ili naručivati naše usluge.
Zašto nam je potreban CRM sustav?
Ako se vratimo na početak i postavimo vam nekoliko pitanja, brzo će vam biti jasno zašto je ovakav sustav potreban. Kako ćete znati o čemu je vaš kolega prije godinu dana razgovarao s klijentom? Tko radi na kojem upitu i u kojoj je fazi? O čemu je kolega s kupcem razgovarao jučer putem telefona? Koliko vam je vremena potrebno za slanje novogodišnjih čestitki poslovnim partnerima? Imate li pregled nad potražnjom i vidite li u svakom trenutku stanje svakog zahtjeva? CRM vam nudi odgovore na ova pitanja kao na dlanu.
Što dobivamo s CRM sustavom?
S CRM sustavom imat ćete uređenu bazu klijenata i kontakt podataka na jednom mjestu pa ćete moći jednostavno pripremati i voditi marketinške kampanje (slanje kataloga, pošte, elektroničke pošte). U CRM-u ćete moći pratiti sve zahtjeve i osigurati da rezultiraju kupnjom. Svi poslovi koje vodite sa svojim klijentima bit će organizirani, transparentni i dostupni svim vašim suradnicima. Budući da naš program funkcionira u oblaku, svim podacima moći ćete pristupiti sa svakog mjesta i u svakom trenutku, putem računala, mobilnog telefona ili tableta.
Uz sustav Intrix CRM jednostavno ćete prodati više.